Чи знає кожен із нас, як діяти у разі надзвичайної ситуації? Чи знаєте ви правила, які можуть зберегти ваше життя, життя учнів, студентів та співробітників,  рідних і близьких?  Чи не розгубитеся ви у разі надзвичайної  ситуації, знаючи правила, якщо практично ніколи не тренувалися?

І в суспільстві, і в закладах освіти, і навколо них трапляються надзвичайні ситуації. Саме від умінь та навичок учасників освітнього процесу залежить їхнє життя та здоров’я, а також тих людей, котрі в цей час знаходяться поруч.

Уміння правильно оцінити ситуацію та обрати порядок дій є дуже важливим для кожної людини, а особливо – для працівників закладів освіти. Адже саме вони та їхні дії можуть врятувати як здобувачів освіти, так і самих працівників.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Здатність розвивати в учнів навички безпечної поведінки під час надзвичайних ситуацій (мінної, пожежної небезпеки, повітряної тривоги, під завалами), здійснювати пошук надійного укриття. Критично оцінювати ситуацію, вміти допомогти собі та оточуючим.

Яка  роль керівника закладу освіти в царині мотивації співробітників? Що повинен зробити лідер школи, щоб педагогічний колектив працював злагоджено і продуктивно, досягав бажаних результатів? Які мотиви мають включитися в педагога, щоб з готовністю і натхненням він віддавав себе справі служіння на учительській ниві? Запрошуємо до бесіди керівників ЗЗСО шукати відповіді на поставлені питання.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді. Здатність конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу.

У модулі проаналізовано та  теоретично осмислено сутність стилю доби та мистецького напряму початку XXI століття – метамодернізму. З’ясовано передумови його появи в диджиталізованій, постіндустріальній, глобалізованій епосі.

Здійснено порівняння настанов модерного, постмодерністського і метамодерністського світосприймання. Зроблено акцент на візуалізацію цього матеріалу.

Закцентовано на визначальних особливостях українського метамодернізму, який засвоїв західноєвропейський мистецький досвід.

Опрацювання модуля допоможе вчителям-словесникам глибше зрозуміти цінність художніх метамодерніських творів.

Використання цих знань на уроці зробить навчання учнів більш пізнавальним та сприятиме підвищенню їхнього інтелектуального розвитку.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток ключових та предметних компетентностей, планування та організація сучасного уроку української літератури, успішне впровадження та активне використання фахових знань і практичних умінь в освітніх потребах; розвиток уміння інтегрувати інновації у власну педагогічну практику, адаптувати їх до різних умов освітнього процесу та сучасних вимог до педагогічної діяльності.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Програмні результати навчання

Модуль має на меті сприяти розвитку професійної компетентності педагогів із використання сучасних методик
підготовки здобувачів освіти до складання ЗНО, НМТ. Ознайомлення з сучасними успішними стратегіями навчання:
зарубіжний та вітчизняний досвід. Вдосконалення професійних компетентностей педагогів у роботі з візуальними,
текстовими та іншими джерелами інформації.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток здатності: моделювати зміст навчання відповідно до результатів навчання; добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів; здійснювати оцінювання та моніторинг результатів навчання на засадах компетентнісного підходу; використовувати цифрові технології в освітньому процесі; використовувати стратегії роботи, які сприяють розвитку самооцінки; формувати мотивацію та організовувати пізнавальну діяльність учнів; конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу.

Розкрита фізична суть радіоактивного випромінювання, та його властивості. Запропоновані шляхи ефективного захисту при застосуванні ядерної зброї чи аварії на радіаційно-небезпечному об’єкті (в т. ч. атомній електростанції). Пропонуються практичні рекомендації педагогам для створення уроків з тематики безпеки.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Набуття предметно-методичної, здоров'язбережувальної  компетентностей. Формування навички створення  занять з радіаційної безпеки

Національно-патріотичне виховання учня - процес вироблення в особистості чіткого уявлення про закономірності розвитку патріотичних ідей, розуміння ролі історичних знань про свою країну, про свій народ, його традиції та звичаї, вироблення стійких патріотичних переконань та уміння відстоювати їх в умовах реальної дійсності. Запропоновані методики формування патріотизму на ідеях української державності дають можливість реалізувати наступні завдання:  розкрити для кожної особистості поняття патріотизму, любові до свого народу, до рідної Батьківщини; формувати патріотичні переконання в учнів, обґрунтування необхідності їх постійного удосконалення в реальних умовах навчально-пізнавальної діяльності; застосувати нові наукові досягнення у практиці патріотичного виховання особистості, активізація шляхів підвищення ефективності національно-патріотичного виховання учнів у сучасній школі.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток здатності формувати у майбутніх громадян патріотичне мислення, патріотичну свідомість, розвивати інтелект особистості для активної участі в навчально-пізнавальній діяльності, виробляти активну громадську позицію, реалізовувати її в практичній діяльності.

Метою курсу є сприяння удосконаленню професійних компетентностей учителів анлійської мови, які викладатимуть у 5-6 класах закладів базової середньої освіти в умовах реформування галузі освіти відповідно до положень Концепції «Нова українська школа». Програма складається з 6 тренінгів, розроблених на основі курсу Британської Ради і розглядає актуальні питання впровадження нових підходів до викладання в умовах нової української школи.

Обсяг навчального часу: 30 годин / 1.0 ECTS
Програмні результати навчання:

Програмні результати навчання

Актуальність освітньої програми підвищення кваліфікації вчителів ЗЗСО з метою підготовки до реалізації Державного стандарту базової середньої освіти  зумовлена швидкими темпами оновлення знань в сучасному інформаційному суспільстві, викликами децентралізації, диверсифікації та демонополізації післядипломної педагогічної освіти, необхідністю розроблення та реалізації нових технологій саморозвитку та самовдосконалення педагогічних потреб педагогічних працівників з урахуванням їхніх особистісно-професійних запитів та потреб, професійного досвіду; умов здійснення професійної діяльності; глобальних та локальних освітніх можливостей в усіх секторах освіти — формальному, неформальному та інформальному.

Обсяг навчального часу: 30 годин / 1.0 ECTS
Програмні результати навчання:

Програмні результати навчання