Критичне мислення – це один з тих вражаючих термінів, над якими люди часто ламають голову. Чи є критичне мислення новим видом мислення? Які його особливості? Як навчити дітей критично мислити?Критичне мислення – це, по суті, певний підхід до мислення; це набір навичок, який містить в собі використання різних способів розумової діяльності (операцій мислення), таких як аналіз і синтез, порівняння й абстрагування та інші, що застосовуються для формулювання обґрунтованих висновків та оцінок. Насамперед, критичне мислення передбачає уважне й шанобливе ставлення до фактів. Ви коли-небудь чули, як хтось робить поспішне судження або як доказ правоти свого висновку наводить лише один сюжет з телепрограми? Критично мислячі люди не квапляться з висновками. Це означає, що вони розглядають усю доступну інформацію й оцінюють її критично, перш ніж зайняти власну позицію.

Критичне мислення є одним з наскрізних вмінь, які повинна розвивати в учнях Нова українська школа.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток здатності визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості; використовувати стратегії роботи, які сприяють розвитку позитивної самооцінки; формувати мотивацію та пізнавальну діяльність здобувачів освіти; усвідомлювати особисті відчуття, почуття та емоції, потреби, керувати власними емоційними станами; конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу; створювати умови, що забезпечують функціонування інклюзивного освітнього середовища; забезпечувати в освітньому середовищі сприятливі умови для кожного здобувача освіти, залежно від його індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів; конструктивно взаємодіяти з командою педагогічної підтримки; залучати батьків до освітнього процесу на засадах партнерства; організовувати безпечне освітнє середовище, використовувати здоров’язбережувальні технології під час освітнього процесу; формувати культуру здорового та безпечного життя; зберігати особисте фізичне та психічне здоров’я під час професійної діяльності.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Програмні результати навчання

Модуль має на меті сприяти розвитку професійної компетентності педагогів із використання сучасних методик підготовки здобувачів освіти до складання ЗНО, НМТ. Аналіз успішних стратегій навчання ґрунтується на зарубіжному та вітчизняному досвід. Рекомендації щодо роботи з текстовим та візуальним матеріалом включають не тільки теоретичну частину, а конкретні приклади на основі завдань тестування ЗНО з різних предметів. На основі запропонованих матеріалів педагоги можуть допомогти своїм учням та ученицям створити індивідуальну стратегію навчання.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток здатності: моделювати зміст навчання відповідно до результатів навчання; добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів; здійснювати оцінювання та моніторинг результатів навчання на засадах компетентнісного підходу; використовувати цифрові технології в освітньому процесі; використовувати стратегії роботи, які сприяють розвитку самооцінки; формувати мотивацію та організовувати пізнавальну діяльність учнів; конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу.

Розкрита фізична суть радіоактивного випромінювання, та його властивості. Запропоновані шляхи ефективного захисту при застосуванні ядерної зброї чи аварії на радіаційно-небезпечному об’єкті (в т. ч. атомній електростанції). Пропонуються практичні рекомендації педагогам для створення уроків з тематики безпеки.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Набуття предметно-методичної, здоров'язбережувальної  компетентностей. Формування навички створення  занять з радіаційної безпеки

«Визначення читання та читацької грамотності змінювалися з часом, відображаючи зміни в суспільстві, економіці, культурі й техніці». Зміст модуля зосереджує увагу на вимогах до формування читацької грамотності, процесуальному підході до навчання читання, його етапах, методиці рухів діалогу з текстом американського дослідника Джозефа Гаріса.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток ключових та предметних компетентностей, здатність прогнозувати результати освітнього процесу

Питання, як ефективно керувати класом, досі складне для вчителів, тож ми пропонуємо розглянути ефективні стратегії для його вирішення. Вибудовування стосунків з учнями передбачає вироблення стратегії координації учнівського колективу не ситуативно, а на весь період навчання. У кожного вчителя має бути власна стратегія. Такий підхід дасть можливість налагодити навчальний процес і знайти взаєморозуміння з класом і кожним учнем окремо.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток здатності формувати мотивацію учнів через координацію діяльності учнівського колективу;  використовувати стратегії роботи з учнями, які сприятимуть підвищенню мотивації, самооцінці та взаєморозумінню.

Особливості вивчення та викладання в освітній діяльності дискусійних, болючих, складних, делікатних питань вітчизняної історії. Розгляд контраверсійних питань через призму документів та архівних матеріалів, здійснення дослідження та обговорення під час дискусій. Пошук нових та корегуванні наявних концептуальних підходів щодо формування суб’єктно-вчинкового світогляду особистості засобами і методами педагогічно-методологічного підходу на основі критичного осмислення дискусійних питань шкільного курсу історії.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток здатності аналізувати історичні події та факти за допомогою архівних матеріалів, артефактів та документів; презентувати власне бачення проблеми і брати участь у дискусії.

Метою курсу є сприяння удосконаленню професійних компетентностей учителів анлійської мови, які викладатимуть у 5-6 класах закладів базової середньої освіти в умовах реформування галузі освіти відповідно до положень Концепції «Нова українська школа». Програма складається з 6 тренінгів, розроблених на основі курсу Британської Ради і розглядає актуальні питання впровадження нових підходів до викладання в умовах нової української школи.

Обсяг навчального часу: 30 годин / 1.0 ECTS
Програмні результати навчання:

Програмні результати навчання

Актуальність освітньої програми підвищення кваліфікації вчителів ЗЗСО з метою підготовки до реалізації Державного стандарту базової середньої освіти  зумовлена швидкими темпами оновлення знань в сучасному інформаційному суспільстві, викликами децентралізації, диверсифікації та демонополізації післядипломної педагогічної освіти, необхідністю розроблення та реалізації нових технологій саморозвитку та самовдосконалення педагогічних потреб педагогічних працівників з урахуванням їхніх особистісно-професійних запитів та потреб, професійного досвіду; умов здійснення професійної діяльності; глобальних та локальних освітніх можливостей в усіх секторах освіти — формальному, неформальному та інформальному.

Обсяг навчального часу: 30 годин / 1.0 ECTS
Програмні результати навчання:

Програмні результати навчання

Неперервна освіта є провідним чинником професійного розвитку кожної особистості. Важливою складовою професійного розвитку є супервізійний супровід педагогічної діяльності.  Досвід у проведенні та проходженні супервізії є важливою складовою професійного зростання як педагога-початківця. Основна мета модулю – формування досвіду  супервізійного запиту та моделювання супервізійної сесії із застосуванням технік зворотного зв’язку. 

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Програмні результати навчання