Успішна професійна діяльність сучасного вчителя літератури напряму залежить від рівня володіння ним цифровими засобами. Сформована медіаграмотність та медіакомпетентність вчителя суттєво впливає на формування ним читацької компетентності учнів. Модуль спрямує вчителя літератури на усвідомлення ролі медіакомпетентності у розвитку читацької культури учнів та  на активне використання медіа засобів в організації читацької діяльності.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток професійних компетентностей; удосконалення медіаграмотності  та медіакомпетентності  вчителя літератури, усвідомлення ролі цифрових засобів у формуванні читацької компетентності учнів.

Модуль «Самомотивація, саморозвиток, самоменеджмент, самореалізація керівника ЗЗСО» спрямований на допомогу керівникам закладів освіти пізнанню себе, як особистості і як фахівця задля самовдосконалення, що сприятиме успішному становленню лідера в особистому житті і на робочому місці. Метою представленого модуля є націлення керівників ЗО повноцінно виявити свої внутрішні потенції та обрати вектор на особистісне та професійне зростання, що допоможе в  спрямуванні директора школи на самовдосконалення та індивідуалізоване визначення майбутнього. Сподіваємось, що наш модуль сприятиме скеровуванню директора школи на самопізнання і самостановлення завдяки самостійним позитивним змінам. Взаємообумовлений процес самомотивації допоможе відчути своє «я», а власне «я» слугуватиме мотивації себе на розвиток, який дасть розуміння куди і як спрямувати своє вдосконалення і свій потенціал.  Самомененджмент допоможе організувати себе і свої справи, а самореалізація зможе задовільнити своє «я» і стати більш щасливішим. Це безперервний процес удосконалення себе, своїх навичок і знань, що сприяє досягненню власних звершень. Завдяки постійному поступу ми розширюємо свій кругозір, формуємо світогляд, покращуємо особисті та професійні навички, знання та досвід, удосконалюємо компетентності в різних сферах життя,  розвиваємо креативність та інновації, а також підвищуємо рівень самооцінки та впевненості. То ж запрошуємо Вас в процеси самодослідження, самоспрямування, самопоступу, особистісного та професійного зростання, досягнення власних цілей і успіху!

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Здатність генерувати і впроваджувати в управлінську практику нові, перспективні ідеї, освітні інновації. Здатність до здійснення самомотивації, саморозвитку і самореалізації, використання можливостей формальної, неформальної та інформальної освіти. Здатність до визначення умов і ресурсів професійного розвитку впродовж життя. Складати індивідуальний план професійного розвитку для досягнення стратегічної мети власного професійного зростання, визначати  оптимальні зміст та форми професійного розвитку, критерії результативності.

Чи знає кожен із нас, як діяти у разі надзвичайної ситуації? Чи знаєте ви правила, які можуть зберегти ваше життя, життя учнів, студентів та співробітників,  рідних і близьких?  Чи не розгубитеся ви у разі надзвичайної  ситуації, знаючи правила, якщо практично ніколи не тренувалися?

І в суспільстві, і в закладах освіти, і навколо них трапляються надзвичайні ситуації. Саме від умінь та навичок учасників освітнього процесу залежить їхнє життя та здоров’я, а також тих людей, котрі в цей час знаходяться поруч.

Уміння правильно оцінити ситуацію та обрати порядок дій є дуже важливим для кожної людини, а особливо – для працівників закладів освіти. Адже саме вони та їхні дії можуть врятувати як здобувачів освіти, так і самих працівників.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Здатність розвивати в учнів навички безпечної поведінки під час надзвичайних ситуацій (мінної, пожежної небезпеки, повітряної тривоги, під завалами), здійснювати пошук надійного укриття. Критично оцінювати ситуацію, вміти допомогти собі та оточуючим.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Програмні результати навчання

Модуль має на меті сприяти розвитку професійної компетентності педагогів із використання сучасних методик
підготовки здобувачів освіти до складання ЗНО, НМТ. Ознайомлення з сучасними успішними стратегіями навчання:
зарубіжний та вітчизняний досвід. Вдосконалення професійних компетентностей педагогів у роботі з візуальними,
текстовими та іншими джерелами інформації.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток здатності: моделювати зміст навчання відповідно до результатів навчання; добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів; здійснювати оцінювання та моніторинг результатів навчання на засадах компетентнісного підходу; використовувати цифрові технології в освітньому процесі; використовувати стратегії роботи, які сприяють розвитку самооцінки; формувати мотивацію та організовувати пізнавальну діяльність учнів; конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу.

Розкрита фізична суть радіоактивного випромінювання, та його властивості. Запропоновані шляхи ефективного захисту при застосуванні ядерної зброї чи аварії на радіаційно-небезпечному об’єкті (в т. ч. атомній електростанції). Пропонуються практичні рекомендації педагогам для створення уроків з тематики безпеки.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Набуття предметно-методичної, здоров'язбережувальної  компетентностей. Формування навички створення  занять з радіаційної безпеки

Національно-патріотичне виховання учня - процес вироблення в особистості чіткого уявлення про закономірності розвитку патріотичних ідей, розуміння ролі історичних знань про свою країну, про свій народ, його традиції та звичаї, вироблення стійких патріотичних переконань та уміння відстоювати їх в умовах реальної дійсності. Запропоновані методики формування патріотизму на ідеях української державності дають можливість реалізувати наступні завдання:  розкрити для кожної особистості поняття патріотизму, любові до свого народу, до рідної Батьківщини; формувати патріотичні переконання в учнів, обґрунтування необхідності їх постійного удосконалення в реальних умовах навчально-пізнавальної діяльності; застосувати нові наукові досягнення у практиці патріотичного виховання особистості, активізація шляхів підвищення ефективності національно-патріотичного виховання учнів у сучасній школі.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток здатності формувати у майбутніх громадян патріотичне мислення, патріотичну свідомість, розвивати інтелект особистості для активної участі в навчально-пізнавальній діяльності, виробляти активну громадську позицію, реалізовувати її в практичній діяльності.

Метою курсу є сприяння удосконаленню професійних компетентностей учителів анлійської мови, які викладатимуть у 5-6 класах закладів базової середньої освіти в умовах реформування галузі освіти відповідно до положень Концепції «Нова українська школа». Програма складається з 6 тренінгів, розроблених на основі курсу Британської Ради і розглядає актуальні питання впровадження нових підходів до викладання в умовах нової української школи.

Обсяг навчального часу: 30 годин / 1.0 ECTS
Програмні результати навчання:

Програмні результати навчання

Актуальність освітньої програми підвищення кваліфікації вчителів ЗЗСО з метою підготовки до реалізації Державного стандарту базової середньої освіти  зумовлена швидкими темпами оновлення знань в сучасному інформаційному суспільстві, викликами децентралізації, диверсифікації та демонополізації післядипломної педагогічної освіти, необхідністю розроблення та реалізації нових технологій саморозвитку та самовдосконалення педагогічних потреб педагогічних працівників з урахуванням їхніх особистісно-професійних запитів та потреб, професійного досвіду; умов здійснення професійної діяльності; глобальних та локальних освітніх можливостей в усіх секторах освіти — формальному, неформальному та інформальному.

Обсяг навчального часу: 30 годин / 1.0 ECTS
Програмні результати навчання:

Програмні результати навчання