Чи знає кожен із нас, як діяти у разі надзвичайної ситуації? Чи знаєте ви правила, які можуть зберегти ваше життя, життя учнів, студентів та співробітників, рідних і близьких? Чи не розгубитеся ви у разі надзвичайної ситуації, знаючи правила, якщо практично ніколи не тренувалися?
І в суспільстві, і в закладах освіти, і навколо них трапляються надзвичайні ситуації. Саме від умінь та навичок учасників освітнього процесу залежить їхнє життя та здоров’я, а також тих людей, котрі в цей час знаходяться поруч.
Уміння правильно оцінити ситуацію та обрати порядок дій є дуже важливим для кожної людини, а особливо – для працівників закладів освіти. Адже саме вони та їхні дії можуть врятувати як здобувачів освіти, так і самих працівників.
- Викладач: Петрощук Наталія Романівна
Здатність розвивати в учнів навички безпечної поведінки під час надзвичайних ситуацій (мінної, пожежної небезпеки, повітряної тривоги, під завалами), здійснювати пошук надійного укриття. Критично оцінювати ситуацію, вміти допомогти собі та оточуючим.
У модулі проаналізовано та теоретично осмислено сутність стилю доби та мистецького напряму початку XXI століття – метамодернізму. З’ясовано передумови його появи в диджиталізованій, постіндустріальній, глобалізованій епосі.
Здійснено порівняння настанов модерного, постмодерністського і метамодерністського світосприймання. Зроблено акцент на візуалізацію цього матеріалу.
Закцентовано на визначальних особливостях українського метамодернізму, який засвоїв західноєвропейський мистецький досвід.
Опрацювання модуля допоможе вчителям-словесникам глибше зрозуміти цінність художніх метамодерніських творів.
Використання цих знань на уроці зробить навчання учнів більш пізнавальним та сприятиме підвищенню їхнього інтелектуального розвитку.
- Викладач: Розінкевич Наталія Василівна
Розвиток ключових та предметних компетентностей, планування та організація сучасного уроку української літератури, успішне впровадження та активне використання фахових знань і практичних умінь в освітніх потребах; розвиток уміння інтегрувати інновації у власну педагогічну практику, адаптувати їх до різних умов освітнього процесу та сучасних вимог до педагогічної діяльності.
- Викладач: ІПО Адміністратор
Програмні результати навчання:
Модуль має на меті сприяти розвитку професійної компетентності педагогів із використання сучасних методик
підготовки здобувачів освіти до складання ЗНО, НМТ. Ознайомлення з сучасними успішними стратегіями навчання:
зарубіжний та вітчизняний досвід. Вдосконалення професійних компетентностей педагогів у роботі з візуальними,
текстовими та іншими джерелами інформації.
- Викладач: Дудар Ольга Володимирівна
- Викладач: Клименко Нінель Павлівна
- Викладач: Савченко Світлана Володимирівна
Розвиток здатності: моделювати зміст навчання відповідно до результатів навчання; добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів; здійснювати оцінювання та моніторинг результатів навчання на засадах компетентнісного підходу; використовувати цифрові технології в освітньому процесі; використовувати стратегії роботи, які сприяють розвитку самооцінки; формувати мотивацію та організовувати пізнавальну діяльність учнів; конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу.
Розкрита фізична суть радіоактивного випромінювання, та його властивості. Запропоновані шляхи ефективного захисту при застосуванні ядерної зброї чи аварії на радіаційно-небезпечному об’єкті (в т. ч. атомній електростанції). Пропонуються практичні рекомендації педагогам для створення уроків з тематики безпеки.
- Викладач: Заплатинський Василь Миронович
Набуття предметно-методичної, здоров'язбережувальної компетентностей. Формування навички створення занять з радіаційної безпеки
Національно-патріотичне виховання учня - процес вироблення в особистості чіткого уявлення про закономірності розвитку патріотичних ідей, розуміння ролі історичних знань про свою країну, про свій народ, його традиції та звичаї, вироблення стійких патріотичних переконань та уміння відстоювати їх в умовах реальної дійсності. Запропоновані методики формування патріотизму на ідеях української державності дають можливість реалізувати наступні завдання: розкрити для кожної особистості поняття патріотизму, любові до свого народу, до рідної Батьківщини; формувати патріотичні переконання в учнів, обґрунтування необхідності їх постійного удосконалення в реальних умовах навчально-пізнавальної діяльності; застосувати нові наукові досягнення у практиці патріотичного виховання особистості, активізація шляхів підвищення ефективності національно-патріотичного виховання учнів у сучасній школі.
- Викладач: Салата Оксана Олексіївна
Розвиток здатності формувати у майбутніх громадян патріотичне мислення, патріотичну свідомість, розвивати інтелект особистості для активної участі в навчально-пізнавальній діяльності, виробляти активну громадську позицію, реалізовувати її в практичній діяльності.
Метою курсу є сприяння удосконаленню професійних компетентностей учителів анлійської мови, які викладатимуть у 5-6 класах закладів базової середньої освіти в умовах реформування галузі освіти відповідно до положень Концепції «Нова українська школа». Програма складається з 6 тренінгів, розроблених на основі курсу Британської Ради і розглядає актуальні питання впровадження нових підходів до викладання в умовах нової української школи.
- Викладач: Жарікова Людмила Миколаївна
- Викладач: Філоненко Ірина Олександрівна
Програмні результати навчання:
Актуальність освітньої програми підвищення кваліфікації вчителів ЗЗСО з метою підготовки до реалізації Державного стандарту базової середньої освіти зумовлена швидкими темпами оновлення знань в сучасному інформаційному суспільстві, викликами децентралізації, диверсифікації та демонополізації післядипломної педагогічної освіти, необхідністю розроблення та реалізації нових технологій саморозвитку та самовдосконалення педагогічних потреб педагогічних працівників з урахуванням їхніх особистісно-професійних запитів та потреб, професійного досвіду; умов здійснення професійної діяльності; глобальних та локальних освітніх можливостей в усіх секторах освіти — формальному, неформальному та інформальному.
Програмні результати навчання: