У модулі розкриваються концептуальні й методичні підходи до вивчення одного з найскладніших періодів української історії. Основну увагу приділено аналізу геополітичного становища українських земель, сутності «українського питання» в міжнародній політиці, значенню воєнних дій на українських територіях, впливу війни на розвиток національно-визвольного руху, а також боротьби за українську державність у 1914–1918 рр.

Методологічно тема базується на використанні міждисциплінарного підходу, включаючи історичний, соціально-економічний та культурологічний аспекти. Важливим компонентом є висвітлення впливу війни на формування української ідентичності та процеси державотворення. Модуль сприяє глибшому розумінню української історії початку ХХ ст., формуючи цілісне уявлення про політичні, економічні та соціальні процеси в умовах глобального конфлікту.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Поглиблення знань про роль українських земель і українців у Першій світовій війні, особливості політичних, соціально-економічних та культурних змін цього періоду, вплив подій війни на національно-визвольний рух і боротьбу за державність; удосконалення вмінь використовувати історичний матеріал для пояснення сучасних політичних і соціальних процесів, зумовлених розв’язанням Росією повномасштабної війни проти України.

Народна педагогіка з покоління в покоління відтворює образ народу в його кращих рисах. Поки вона жива – живий і народ, який її створив. Виховання й освіта не можуть ефективно функціонувати без етнопросвітництва, яке покликане творити особистість патріота, сина народу з почуттям національної гордості, людської гідності, національної свідомості та самосвідомості. Його серцевиною є любов. Любов до дітей, праці, культури, традицій, обрядів, звичаїв, рідної мови, свого народу, України. Любов і розуміння свого коріння допомагає плекати національну самоідентичність людини.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Здатність розвивати в учнів розуміння своєї ідентичності, своєї історії. Навчитись  використовувати багату історію минулого задля щасливого та успішного майбутнього.

Інклюзивне освітнє середовище визначається як спеціальне середовище, спрямоване на забезпечення сприятливих умов для навчання і всебічного розвитку учнів з різним рівнем здоров’я та освітніми потребами. Створення безпечного інклюзивного середовища спрямоване на гармонійне поєднання психолого-педагогічних умов, технічних засобів і ресурсів закладу освіти для організації освітнього процесу з особами, які мають особливі освітні потреби.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток здатності створювати сприятливе для дітей середовище навчання, вміння працювати з дітьми з особливими освітніми потребами та їх батьками.