Пропонуємо написати своєрідний «диктант» олійними фарбами. Модуль зорієнтовано для тих, хто любить малювати та хоче практично попрацювати з такими фарбами, але не має достатньо сміливості чи досвіду: ми по-крокам розкажемо й покажемо, як це зробити.
- Викладач: Лясота Стелла Євгеніївна
Розвиток здатності добирати й використовувати технології навчання й розвитку засобами мистецької освітньої галузі.
Пропонуємо практично попрацювати всім: і хто з талантом до образотворчої діяльності, і хто невпевнений у тому, що має хист. Тут знайдете: інформацію про нові, модні техніки малювання; покрокову інструкцію щодо виконання практичної роботи; приклади робіт тих, хто вже опанував ці техніки. Отримаєте «перезавантаження» емоційного стану, підвищення самооцінки, задоволення від малювання і власний гарний малюночок. Попрацюєте з артикуляційним апаратом - попрактикуєтесь у вимові «незручних» слів «Зентангл», «Дудлінг»!
- Викладач: Лясота Стелла Євгеніївна
Розвиток здатності добирати й використовувати технології навчання й розвитку засобами мистецької освітньої галузі.
Формувальне оцінювання – це сучасна технологія в освіті, яка дає особливу можливість – оцінити процес навчання учнів для покращення його ефективності. Воно відкриває нові горизонти співпраці учня та вчителя, для досягнення найкращих результатів та взаєморозуміння. Опановуючи технологію формувального оцінювання ви зможете навчити дітей самостійно ставити перед собою навчальні цілі, планувати успішну реалізацію цих цілей та аналізувати свої вчинки і дії. Тим самим Ви налаштуєте своїх учнів на успіх!
- Викладач: Футимська Наталія Анатоліївна
Розвиток здатності до впровадження формувального оцінювання у педагогічну практику, удосконалення вміння застосовувати цифрові технології в освітньому процесі.
У світі існує велика кількість моделей змішаного навчання: прості, складні, поширені та популярні. Є моделі змішаного навчання, які є руйнівними по відношенню до традиційного класу, тому що вони включають в себе не тільки переваги традиційного навчання але й сучасні онлайн-моделі.
Якщо Ви бажаєте дізнатись як можна об’єднати офлайн- та онлайн-освіту, а можливо і створити свою власну змішану модель, то цей модуль саме для Вас.
- Викладач: Футимська Наталія Анатоліївна
Розвиток здатності застосовувати цифрові технології в освітньому процесі, удосконалення навички користування інформаційно-комунікативною технікою, спілкуватися за допомогою медіазасобів.
Ви впевнені в тому, що відчуваєте різницю між поняттями компетентність і компетенція? Чи встигаєте на своїх уроках формувати ключові, предметні та межпредметні компетентності? Знаєте, що саме навчання мистецтву протягом тисячоліть створювало компетентнісну сферу? Впевнено орієнтуєтесь в сучасних художньо-педагогічних технологіях?
Якщо ні, то модуль «Формування компетентностей учнів НУШ на уроках мистецтва» саме для Вас.
- Викладач: Футимська Наталія Анатоліївна
Розвиток здатності до використання технологій у роботі з учнями, що допоможуть розвинути їхні індивідуальні таланти та креативність; визначення й врахування в освітньому процесі вікових та індивідуальних особливостей дітей.
Розвиток творчих здібностей дитини в контексті музичної освіти України, вплив музики на духовний світ учнів. Педагогічні рекомендації вчителям музики загальноосвітніх шкіл із питань організації розвиваючого творчого середовища, індивідуального підходу до кожної дитини.
- Викладач: Коробка Тетяна Сергіївна
Розвиток здатності забезпечувати в освітньому музичному середовищі сприятливі умови навчання для кожного учня, залежно від його індивідуальних потреб, можливостей, здібностей, інтересів.
Національні педагогічні школи, що зберігають і розвивають традиції музичної освіти, їх позитивні і негативні сторони музичного розвитку. Форми й методи навчання, які забезпечують передачу від одного покоління до іншого досягнень музичної культури та художньої майстерності.
- Викладач: Коробка Тетяна Сергіївна
Розвиток здатності організовувати процес навчання і виховання учнів, уміння використовувати форми й методи навчання, які забезпечують передачу від одного покоління до іншого досягнень музичної культури та художньої майстерності.
Метод проєктів – засіб і спосіб вирішення питання реалізації компетентнісного та діяльнісного підходів в освітньому процесі, що декларують державні освітні стандарти, зокрема, в межах навчальних предметів художньо-естетичного циклу.
- Викладач: Коробка Тетяна Сергіївна
Розвиток здатності до моделювання змісту навчання відповідно до обов′язкових результатів навчання учнів; організації проєктної діяльності на засадах академічної доброчесності; удосконалення уміння застосовувати інтеграцію змісту освітніх галузей та міжпредметні зв′язки для організації проєктної діяльності учнів.
Історія хорової культури в Україні. Роль хорового мистецтва в організації розвитку музичних здібностей школярів. Хоровий спів і базова основа вокалу: інтонування, дикція, співацьке голосоведіння та ін.
- Викладач: Коробка Тетяна Сергіївна
Розвиток здатності використовувати хорову культуру задля формування в учнів ціннісного ставлення до мистецтва; удосконалення уміння застосовувати форми організації групової, колективної діяльності.