Педагоги ознайомляться з нормативно-правовим забезпеченням і алгоритмами успішного навчання школярів у дистанційно-змішаному форматі, дізнаються про нові форми онлайн комунікацій (учитель-учень, учень-батьки, учитель-учень-батьки), новаторські підходи щодо організації персоналізованого навчання.

Дізнаєтесь про механізми стимулювання та самореалізації учнів, ефективні форми критеріїв оцінювання учнів у віддаленому режимі, прийоми, технології та інструменти дистанційного навчання. Ви знайдете відповіді на запитання: як реалізовувати особистісно-орієнтований підхід навчання гуртківці, проведенню тренувальних занять.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток здатності до планування й організації дистанційного навчання; удосконалення вміння застосовувати механізми стимулювання та самореалізації учнів, прийоми, технології, інструменти навчання у віддаленому режимі.

Застосування профілактичних, оздоровчих технологій в освітньому процесі з метою створення здоров’язбережувального та здоров’яформувального середовища в закладі освіти. Оптимальний добір форм і методів задля формування внутрішньої мотивації учнів щодо фізичного розвитку. Створення необхідних умови для зміцнення власного здоров’я.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток здатності організовувати фізично безпечне освітнє середовище, застосовувати профілактичні, оздоровчі, здоров'язбережні технології в освітньому процесі; удосконалення уміння добирати форми та методи задля формування внутрішньої мотивації учнів щодо фізичного розвитку.

Зміст модуля передбачає розширення кола знань та умінь учителів фізичної культури щодо правил техніки безпеки, надання першої долікарської допомоги під час проведення уроків. Розкрито сутність компетентності вчителя з питань нормативних вимог Базової програми, що забезпечують життєдіяльність учнів. Здійснено аналіз переваг та недоліків заняття як форми організації учнів із безпечної діяльності. Подано характеристику типів, структури та змісту занять із фізичної культури з метою організації безпечної життєдіяльності учнів на уроках, формування компетентності вчителя з питань профілактики травматизму та збереження життя і здоров'я школярів.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток здатності до здійснення профілактично-просвітницької роботи з учасниками освітнього процесу щодо безпеки життєдіяльності, питань санітарії та гігієни; удосконалення уміння провадити медико-педагогічний контроль; отримання знання щодо алгоритму надання першої долікарської допомоги учням.

Навчальна програма курсів спрямована на ознайомлення вчителів фізичної культури з новими освітніми технологіями навчання, відпрацювання практичних та теоретичних навичок з використанням освітніх інноваційних технологій на уроках, що сприятиме підвищенню ефективності навчально-виховного процесу на уроках фізичної культури та якісному їх засвоєнню учнями. Тематика курсу побудована з врахуванням педагогічного досвіду вчителів, рівня їх теоретичної підготовленості для роботи в школі.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток здатності до формування в учнів загальної культури, культури гри в спортивні ігри, правильного технічного виконання вправ; удосконалення навички проведення занять, зорієнтованих на здоровий, безпечний, активний спосіб життя.