Педагоги ознайомляться з нормативно-правовим забезпеченням і алгоритмами успішного навчання школярів у дистанційно-змішаному форматі, дізнаються про нові форми онлайн комунікацій (учитель-учень, учень-батьки, учитель-учень-батьки), новаторські підходи щодо організації персоналізованого навчання.

Дізнаєтесь про механізми стимулювання та самореалізації учнів, ефективні форми критеріїв оцінювання учнів у віддаленому режимі, прийоми, технології та інструменти дистанційного навчання. Ви знайдете відповіді на запитання: як реалізовувати особистісно-орієнтований підхід навчання гуртківці, проведенню тренувальних занять.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток здатності до планування й організації дистанційного навчання; удосконалення вміння застосовувати механізми стимулювання та самореалізації учнів, прийоми, технології, інструменти навчання у віддаленому режимі.

Застосування профілактичних, оздоровчих технологій в освітньому процесі з метою створення здоров’язбережувального та здоров’яформувального середовища в закладі освіти. Оптимальний добір форм і методів задля формування внутрішньої мотивації учнів щодо фізичного розвитку. Створення необхідних умови для зміцнення власного здоров’я.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток здатності організовувати фізично безпечне освітнє середовище, застосовувати профілактичні, оздоровчі, здоров'язбережні технології в освітньому процесі; удосконалення уміння добирати форми та методи задля формування внутрішньої мотивації учнів щодо фізичного розвитку.

Зміст модуля передбачає удосконалення предметно-методичної компетентності, набуття  теоретичних і практичних умінь, навичок учителів фізичної культури, керівників гуртків, тренерів щодо правил техніки безпеки та надання першої долікарської допомоги під час проведення занять. Розкрито сутність компетентності вчителя з питань нормативних вимог Базової програми, що забезпечують життєдіяльність учнів. Здійснено аналіз переваг і недоліків заняття як форми організації учнів із безпечної їх діяльності. Подано характеристику форм, типів, структури та змісту занять із фізичної культури та спорту з метою  збереження життя та здоров'я здобувачів освіти. 

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток здатності до здійснення профілактично-освітньої роботи зі здобувачами освітиу щодо безпеки життєдіяльності, питань санітарії та гігієни; удосконалення уміння здійснювати медико-педагогічний контроль; отримання знання щодо алгоритму надання першої долікарської допомоги учням.

Навчальна програма курсів спрямована на ознайомлення вчителів фізичної культури з новими освітніми технологіями навчання, відпрацювання практичних та теоретичних навичок з використанням освітніх інноваційних технологій на уроках, що сприятиме підвищенню ефективності навчально-виховного процесу на уроках фізичної культури та якісному їх засвоєнню учнями. Тематика курсу побудована з врахуванням педагогічного досвіду вчителів, рівня їх теоретичної підготовленості для роботи в школі.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток здатності до формування в учнів загальної культури, культури гри в спортивні ігри, правильного технічного виконання вправ; удосконалення навички проведення занять, зорієнтованих на здоровий, безпечний, активний спосіб життя.