Розглянуто інструментальний компонент інформаційної культури пов’язаний із формуванням системи знань, вмінь та навичок щодо пошуку, аналізу інформації для використання у професійній, громадській та особистій сферах життєдіяльності. Запропоновано інформаційні ресурси освітнього призначення провідних бібліотек України.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток здатності орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею в управлінській діяльності.

Історія розвитку бібліотек. Дефініція терміну «шкільна бібліотека». Актуальні питання діяльності бібліотеки закладу загальної середньої освіти на сучасному етапі.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Здатність визначати умови та ресурси професійного розвитку; здійснювати моніторинг власної діяльності; застосовувати різноманітні підходи до розв’язання проблем у бібліотечній діяльності.

Бібліотеку розглядають як місце для навчання та розвитку читацької грамотності. Аналізуються терміни: бібліотечна педагогіка, культура читання, керівництво читанням. Різні форми роботи шкільного бібліотекаря у популяризації книжки, залученні учнів до читання.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Здатність формувати та розвивати в учнів читацьку грамотність; використовувати сучасні бібліотечні  форми роботи з популяризації книги та читання.

Практичний бібліотечний досвід: тут і поради як залучати учнів до читання, як використовувати інформаційно-комунікаційні технології у популяризації книги та літератури, як формувати в учнів інформаційну культуру та медіаграмотність. Практичні матеріали учасників міського (м.Київ) етапу Всеукраїнського конкурсу «Шкільна бібліотека»–2020.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Здатність визначати  умови та ресурси професійного розвитку впродовж життя; розвиток здатності використання інновацій у професійній діяльності.