Модуль передбачає ознайомлення вчителя з інноваційними технологіями, які допоможуть якісно організувати та провести сучасний урок української мови або літератури.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток ключових і предметних компетентностей вчителя, планування та організація сучасного уроку української літератури, успішне впровадження та активне використання освітніх інструментів.

Модуль спрямований на удосконалення комунікативних здібностей педагогів задля продуктивного спілкування з вихованцями, учнями, батьками та колегами, на формування розуміння таких понять як спілкування та комунікація, вміння почути і бути почутим, активне слухання, ненасильницьке спілкування тощо.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток здатності формувати і розвивати мовно-комунікативні уміння та навички учнів; добирати і використовувати сучасні ефективні методики і технології навчання виховання і розвитку учнів; здійснювати інтегроване навчання учнів; розвивати критичне мислення. 

Основні вікові кризи життя дитини в шкільні роки.  Психологічні підходи щодо особливостей спілкування з учнями в періоди кризи. Поради як знайти спільну мову з дитиною, яка переживає кризові періоди.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток здатності визначати та враховувати в освітньому процесі вікові та індивідуальні особливості учнів, здатність працювати в команді.

Стратегії, які можна застосовувати під час спілкування з іншими, а також для свої підтримки. Інформація про причини конфліктів, що виникають у суспільстві, їхні наслідки та способи розв’язання, що  базуються на  відновному підході. Практичний інструмент для застосування на практиці інструментів ненасильницького спілкування (ННС).

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток загальних та професійних компетентностей; здатність до суб’єкт - суб’єктної (рівноправної та особистісно зорієнтованої) взаємодії з учнями в освітньому процесі; організація ефективної комунікації; конструктивна та безпечна взаємодія з учасниками освітнього процесу; формування і розвиток мовно-комунікативних умінь та навичок учнів; формування спільноти учнів, у якій кожен відчуває себе її частиною; формування ціннісних ставлень в учнів.

Представлено стислий та доступний виклад основних теоретико-методичних питань щодо    вербальної педагогічної комунікації як ефективного засобу  професійній діяльності вчителя, зокрема таких її складових як артикуляційна гімнастика, постановка дихання, вироблення дикції та розвиток навичок словесної імпровізації. Педагоги удосконалять практичні уміння у володінні прийомами сценічного мовлення та педагогічного артистизму як ефективні чинники формування мовної особистості вчителя та його сталого професійного зростання.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток загальних та професійних компетентностей; організація ефективної педагогічної комунікації; конструктивна взаємодія з учасниками освітнього процесу; формування і розвиток мовно-комунікативних умінь та навичок; володіння технікою мовлення і навичками мовленнєвої імпровізації.

Модуль спрямований на розвиток мовного іміджу педагога. Обґрунтовано основні інструменти створення іміджу педагога. Схарактеризовано ціннісні функції іміджу та визначено послідовні кроки розвитку іміджу вчителя. Виокремлено стратегії формування іміджу (позиціонування, маніпулювання, емоціоналізація, візуалізація, дистанціювання тощо). Охарактеризовано типові лексичні помилки та шляхи усунення їх. У додатках вміщено дидактичний матеріал, який можна використати в освітньому процесі (подано різнорівневі завдання та вправи, відеоматеріали, презентації, інтерактивні картки щодо удосконалення мовленнєвої культури тощо).

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток ключових та професійних компетентностей, компетентності педагогічного партнерства; розрізнення понять «позиціонування», «маніпулювання», «емоціоналізація», «візуалізація», «дистанціювання»; організація ефективної комунікації з учасниками освітнього процесу; здатність аналізувати різноманітні підходи до розв’язання проблем у педагогічній діяльності та запобігання їм; здатність взаємодіяти, враховуючи культурні та особистісні відмінності співрозмовників.

Ознайомлення із системою роботи з культури мовлення сучасного керівника навчального закладу, висвітлення типових лексичних і граматичних (морфологічних, синтаксичних), стилістичних помилок  та шляхів їх усунення. Акцентування уваги на практичних завданнях, вправах, словнику лексичних труднощів щодо вимови і написання слів.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток комунікативної та професійної компетентностей; розрізнення понять «мовленнєва культура», «культура усного мовлення», «культура писемного мовлення»; організація ефективної комунікації з учасниками освітнього процесу; здатність до самоаналізу мовленнєвих помилок та шляхів усунення їх; здатність влучно застосовувати інтонаційні та позамовні засоби увиразнення мовлення.

Відновний підхід до вирішення конфліктних ситуацій передбачає відновлення порушених конфліктом соціально-психологічного стану, зв’язків та відносин у житті його учасників, виправлення спричиненої конфліктом шкоди.  

Вивчаючи матеріали модуля учасники ознайомляться з особливостями впровадження відновних технік у закладах освіти як для індивідуальної, так і для групової роботи, з техніками відновлювальної комунікації.  

Обсяг навчального часу: 20 годин / 0.66 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток загальних та професійних компетентностей; здатність до суб’єкт - суб’єктної (рівноправної та особистісно зорієнтованої) взаємодії з учнями в освітньому процесі; організація ефективної комунікації; конструктивна та безпечна взаємодія з учасниками освітнього процесу; формування і розвиток мовно-комунікативних умінь та навичок учнів; формування спільноти учнів, у якій кожен відчуває себе її частиною; формування ціннісних ставлень в учнів.