Модуль передбачає ознайомлення вчителя з інноваційними технологіями, які допоможуть якісно організувати та провести сучасний урок української мови або літератури.
- Викладач: Дика Наталія Михайлівна
- Викладач: Розінкевич Наталія Василівна
Розвиток ключових і предметних компетентностей вчителя, планування та організація сучасного уроку української літератури, успішне впровадження та активне використання освітніх інструментів.
Модуль спрямований на удосконалення комунікативних здібностей педагогів задля продуктивного спілкування з вихованцями, учнями, батьками та колегами, на формування розуміння таких понять як спілкування та комунікація, вміння почути і бути почутим, активне слухання, ненасильницьке спілкування тощо.
- Викладач: Сабол Діана Михайлівна
Розвиток здатності формувати і розвивати мовно-комунікативні уміння та навички учнів; добирати і використовувати сучасні ефективні методики і технології навчання виховання і розвитку учнів; здійснювати інтегроване навчання учнів; розвивати критичне мислення.
Основні вікові кризи життя дитини в шкільні роки. Психологічні підходи щодо особливостей спілкування з учнями в періоди кризи. Поради як знайти спільну мову з дитиною, яка переживає кризові періоди.
- Викладач: Лигомина Тетяна Анатоліївна
Розвиток здатності визначати та враховувати в освітньому процесі вікові та індивідуальні особливості учнів, здатність працювати в команді.
Стратегії, які можна застосовувати під час спілкування з іншими, а також для свої підтримки. Інформація про причини конфліктів, що виникають у суспільстві, їхні наслідки та способи розв’язання, що базуються на відновному підході. Практичний інструмент для застосування на практиці інструментів ненасильницького спілкування (ННС).
- Викладач: Хмелєва-Токарєва Ольга Василівна
Розвиток загальних та професійних компетентностей; здатність до суб’єкт - суб’єктної (рівноправної та особистісно зорієнтованої) взаємодії з учнями в освітньому процесі; організація ефективної комунікації; конструктивна та безпечна взаємодія з учасниками освітнього процесу; формування і розвиток мовно-комунікативних умінь та навичок учнів; формування спільноти учнів, у якій кожен відчуває себе її частиною; формування ціннісних ставлень в учнів.
Модуль орієнтує на вербально-педагогічну комунікацію як ефективний засіб професійної діяльності вчителя, як артикуляційну гімнастику, постановку дихання, вироблення дикції та розвиток навичок словесної імпровізації. Практичні уміння щодо оволодіння прийомами сценічного мовлення та педагогічного артистизму для формування мовної особистості вчителя.
- Викладач: Сафарян Світлана Іванівна
Розвиток загальних та професійних компетентностей; організація ефективної педагогічної комунікації; конструктивна взаємодія з учасниками освітнього процесу; формування і розвиток мовно-комунікативних умінь та навичок; володіння технікою мовлення і навичками мовленнєвої імпровізації.
Основні інструменти створення іміджу педагога. Ціннісні функції іміджу. Послідовні кроки розвитку іміджу вчителя. Виокремлено стратегії формування іміджу (позиціонування, маніпулювання, емоціоналізація, візуалізація, дистанціювання тощо). Типові лексичні помилки та шляхи усунення їх.
- Викладач: Дика Наталія Михайлівна
Розвиток ключових та професійних компетентностей, компетентності педагогічного партнерства; розрізнення понять «позиціонування», «маніпулювання», «емоціоналізація», «візуалізація», «дистанціювання»; організація ефективної комунікації з учасниками освітнього процесу; здатність аналізувати різноманітні підходи до розв’язання проблем у педагогічній діяльності та запобігання їм; здатність взаємодіяти, враховуючи культурні та особистісні відмінності співрозмовників.
Ознайомлення із системою роботи з культури мовлення сучасного керівника навчального закладу, висвітлення типових лексичних і граматичних (морфологічних, синтаксичних), стилістичних помилок та шляхів їх усунення. Акцентування уваги на практичних завданнях, вправах, словнику лексичних труднощів щодо вимови і написання слів.
- Викладач: Дика Наталія Михайлівна
Розвиток комунікативної та професійної компетентностей; розрізнення понять «мовленнєва культура», «культура усного мовлення», «культура писемного мовлення»; організація ефективної комунікації з учасниками освітнього процесу; здатність до самоаналізу мовленнєвих помилок та шляхів усунення їх; здатність влучно застосовувати інтонаційні та позамовні засоби увиразнення мовлення.
Відновний підхід до вирішення конфліктних ситуацій передбачає відновлення порушених конфліктом соціально-психологічного стану, зв’язків та відносин у житті його учасників, виправлення спричиненої конфліктом шкоди.
Вивчаючи матеріали модуля учасники ознайомляться з особливостями впровадження відновних технік у закладах освіти як для індивідуальної, так і для групової роботи, з техніками відновлювальної комунікації.
- Викладач: Олексенко Світлана Валер’янівна
Розвиток загальних та професійних компетентностей; здатність до суб’єкт - суб’єктної (рівноправної та особистісно зорієнтованої) взаємодії з учнями в освітньому процесі; організація ефективної комунікації; конструктивна та безпечна взаємодія з учасниками освітнього процесу; формування і розвиток мовно-комунікативних умінь та навичок учнів; формування спільноти учнів, у якій кожен відчуває себе її частиною; формування ціннісних ставлень в учнів.