Ми живемо у світі, який науковці, культурологи, бізнесмени називають «VUCA», тобто нестабільний, невизначений, складний і неоднозначний. Аналіз якостей, специфічних характеристик, що необхідні людині у VUCA-суспільстві, та яких перетворень має зазнати освітня система, аби сприяти розвитку означених якостей.
- Teacher: Олена Леонідівна Мерзлякова
Здатність: використовувати інновації у професійній діяльності; застосовувати різноманітні підходи до розв’язання проблем у педагогічній діяльності; визначати умови та ресурси професійного розвитку впродовж життя.
Цифрові технології і тренди. Інструменти для STEAM підходів в освіті. Освітні тренди та використання цифрових технологій навчання. Використання онлайн дошки для взаємооцінювання учнями своєї роботи. Навчальні інтерактивні тести Learningapps для формувального оцінювання.
- Teacher: Ірина Павлівна Воротникова
Набуття інноваційної , інформаціно-цифрової компетентності, щодо аналізу, вибору та запровадження інноваційних тезнологій в освітньому процесі.
Визначення актуальних вимог до педагога в умовах реформування освіти. Активізація внутрішніх та пошук зовнішніх ресурсів педагога, сприяння до самовдосконалення, саморозвитку.
- Teacher: Тетяна Анатоліївна Лигомина
- Teacher: Людмила Іванівна Меленець
Розвиток здатності до самоконтролю, саморегуляції, саморефлексії, самооцінювання власної професійної діяльності, толерантної, командної взаємодії, обізнаності щодо основ морально-етичної та професійної етики педагога.
Модуль орієнтує на стратегії щодо залучення учнів до навчання із застосування ІКТ. Зіставлення планів онлайн і офлайн уроків та їх відмінність. Аналіз та адаптація діяльності учнів у освітньому процесі до дистанційного навчання. Цифровий відгук про письмо учнів.
- Teacher: Світлана Василівна Дроботенко
- Teacher: Людмила Миколаївна Жарікова
Розвиток ключових і професійних компетентностей; здатність адаптувати навчальну діяльність учнів до дистанційного навчання; розвиток умінь створювати цифровий відгук на письмову роботу учнів.
Представлено різні шляхи реалізації нової лексики підліткам, а також способи практикувати її під час викладання англійської мови онлайн або віч-на-віч.
- Teacher: Олена Лисиця
- Teacher: Тетяна Оратовська
Розвиток ключових і професійних компетентностей; здатність створювати послідовність активностей для поповнення лексичного запасу слів.