Пропонуються підходи щодо того, як активізувати інститут наставництва у навчальному закладі; як зробити його ефективним; подаються поради, як побудувати взаємини із підопічним, як скласти план наставництва, як здійснювати супровід і підтримку педагогів.
- Викладач: Дятленко Наталія Михайлівна
Розвиток здатності до методичної підтримки та супроводу педагогічного персоналу закладу дошкільної освіти, створювати умови для його безперервного професійного розвитку.
Сучасний педагог для ефективного представлення власного змісту має досконало володіти як внутрішньою так і зовнішньою педагогічною технікою. Удосконалення цих технік напряму пов’язане з формуванням та розвитком навичок педагогічного артистизму. Розвиток практичних умінь володіння прийомами педагогічної техніки і педагогічного артистизму як ефективних чинників формування професійної компетентності вчителя та його педагогічної майстерності засобами театральної педагогіки.
- Викладач: Сафарян Світлана Іванівна
Розвиток умінь навчатися протягом життя, використання ресурсів професійного удосконалення; розвиток педагогічної техніки вчителя; організація невербальної комунікації з учасниками освітнього процесу.
Якими нормативно-правовими документами визначено нові підходи до підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Як організувати процес підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Як сприяти професійному розвитку педагогічних працівників.
- Викладач: Наумова Вікторія Юріївна
Розвиток ціннісних орієнтирів, загальних та професійних компетентностей; розвиток здатності до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності; проєктування професійного розвитку педагога.
Розвиток творчого потенціалу особистості. Готовність до інноваційної діяльності. Структура сприйняття нововведення та бар’єри готовності педагога до інноваційної діяльності. Дослідження ціннісно-мотиваційної сфери і її розвиток. Поняття мотивації, умотивованості праці та мотиву.
- Викладач: Хоменко Олена Анатоліївна
Розвиток здатності до навчання протягом життя для професійно-особистісного зростання та готовності до іноваційної діяльності.