Пропонуються підходи щодо того, як активізувати інститут наставництва у навчальному закладі; як зробити його ефективним; подаються поради, як побудувати взаємини із підопічним, як скласти план наставництва, як здійснювати супровід і підтримку педагогів.
- Teacher: Наталія Михайлівна Дятленко
Розвиток здатності до методичної підтримки та супроводу педагогічного персоналу закладу дошкільної освіти, створювати умови для його безперервного професійного розвитку.
Сучасний педагог для ефективного представлення власного змісту має досконало володіти як внутрішньою так і зовнішньою педагогічною технікою. Удосконалення цих технік напряму пов’язане з формуванням та розвитком навичок педагогічного артистизму. Розвиток практичних умінь володіння прийомами педагогічної техніки і педагогічного артистизму як ефективних чинників формування професійної компетентності вчителя та його педагогічної майстерності засобами театральної педагогіки.
- Teacher: Світлана Іванівна Сафарян
Розвиток умінь навчатися протягом життя, використання ресурсів професійного удосконалення; розвиток педагогічної техніки вчителя; організація невербальної комунікації з учасниками освітнього процесу.
Як проектувати власний саморозвиток в наявних умовах та сприяти саморозвиткові учнів? Проектування діяльності, проектування самореалізації, життєве проектування - ефективні засоби розвитку й саморозвитку. Інтеграція методу проекту та ІКТ, поняття стартапу. Алгоритми колективного проектування діяльності та проектування професійного саморозвитку.
- Teacher: Олена Леонідівна Мерзлякова
Програмні результати навчання:
Мережеві ресурси. Ресурси для збереження інформації. Навчання он-лайн. Комунікація в Інтернет. Як проектувати власний саморозвиток в наявних умовах та сприяти саморозвиткові учнів? Чим корисні інформаційно-комунікативні технології у розбудові простору саморозвитку. Означені питання є ключовими для цьго курсу.
- Teacher: Олена Леонідівна Мерзлякова
Програмні результати навчання:
Якими нормативно-правовими документами визначено нові підходи до підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Як організувати процес підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Як сприяти професійному розвитку педагогічних працівників.
- Teacher: Вікторія Юріївна Наумова
Розвиток ціннісних орієнтирів, загальних та професійних компетентностей; розвиток здатності до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності; проєктування професійного розвитку педагога.
Розвиток творчого потенціалу особистості. Готовність до інноваційної діяльності. Структура сприйняття нововведення та бар’єри готовності педагога до інноваційної діяльності. Дослідження ціннісно-мотиваційної сфери і її розвиток. Поняття мотивації, умотивованості праці та мотиву.
- Teacher: Олена Анатоліївна Хоменко
Розвиток здатності до навчання протягом життя для професійно-особистісного зростання та готовності до іноваційної діяльності.