Емоційний інтелект: поняття та методи розвитку. Емоційна компетентність як життєва та професійна цінність. Роль емоційного інтелекту у профілактиці синдрому емоційного вигорання.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток здатності до самоконтролю, саморегуляції та толерантної взаємодії, обізнаність щодо питання емоційного інтелекту; удосконалення вміння керувати власними емоціями під час спілкування з іншими учасниками освітнього процесу.

Розвиток емоційного інтелекту педагогів. Оптимізація міжособистісної взаємодії та комунікації на всіх рівнях. Підвищення саморозуміння. Досягнення стану внутрішньої цілісності та збереження емоційного здоров’я. Удосконалення емоційної компетентності педагогів.

Обсяг навчального часу: 30 годин / 1.0 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток здатності до самоконтролю, саморегуляції та толерантної взаємодії, обізнаність щодо питання емоційного інтелекту; удосконалення вміння керувати власними емоціями в професійній діяльності чи/або під час спілкування з іншими учасниками освітнього процесу.

Що таке емоції. Емоційні стани. Характеристика базових емоцій. Зовнішні вияви емоції. Емоційний інтелект. Керування емоціями й поведінкою у професійній діяльності. Особливості емоційного реагування в ситуаціях міжособистісної взаємодії фахівців професій "людина-людина". Способи емоційної саморегуляції.

Обсяг навчального часу: 20 годин / 0.66 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток психологічної компетентності педагогів щодо вміння керувати емоційними станами і поведінкою у професійної діяльності.

Психолого-педагогічнахарактеристика емоційної сфери дітей дошкільного віку. Емоційні порушення дітей дошкільного віку. Розвиток емоційної сфери дошкільника. Рекомендації   батькам, педагогам по розвитку емоційної сфери дошкільників.

Обсяг навчального часу: 20 годин / 0.66 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток емоційно-етичної компетентності щодо розвитку емоційної сфери дітей дошкільного віку.