Ознайомлення з поняттям “девіантна поведінка” дитини підліткового віку, причини девіації, прояви відхилень у поведінці неповнолітніх. Визначення соціально–психологічних причин девіантної поведінки школярів, вікових детермінацій, соціальних девіацій; виникнення дитячої агресивності та жорстокості. Ефективні превентивні заходи подолання асоціальної дитячої поведінки.
- Викладач: Шопіна Марина Олександрівна
Розвиток здатності до здійснення профілактично-просвітницької роботи з учасниками освітнього процесу щодо безпеки життєдіяльності; удосконалення уміння формувати в дітей культури здорового та безпечного життя.
Ознайомлення слухачів із поняттям «девіантна поведінка дитини дошкільного та молодшого шкільного віку», причини девіації. Розглядаються прояви відхилень у поведінці дітей; визначаються соціально-психологічні засади девіантної поведінки молодших школярів.
- Викладач: Шопіна Марина Олександрівна
Розвиток здатності до здійснення профілактично-просвітницької роботи з дітьми щодо безпеки життєдіяльності; удосконалення уміння формування в дітей культури здорового та безпечного життя, позитивної самооцінки.
У даному модулі Ви дізнаєтесь як успішно провести зустріч
із батьками, опрацюєте три діагостичні методики, які допоможуть Вам з’ясувати, як
дитина відчуває себе в родині, визначите рівень тривожності дитини
та її взаємини з найближчим оточенням. Також у модулі надаються практичні вправи, які Ви зможете застосувати під час зустічей з батьками для покращення їхнього взаємопорозуміння з дітьми.
- Викладач: Шопіна Марина Олександрівна
Розвиток здатності залучення батьків до освітнього процесу на засадах партнерства; здійснення профілактично-просвітницької роботи з учасниками освітнього процесу щодо безпеки життєдіяльності; удосконалення уміння використання стратегій роботи, що сприяють розвитку позитивної самооцінки дітей.
Альтернативні форми взаємодії вчителя з батьками. Традиційні батьківські збори не є найбільш ефективним засобам залучення батьків до партнерської взаємодії. Приклади інноваційних форм взаємодії з батьками та рекомендації щодо організації партнерських стосунків.
- Викладач: Мерзлякова Олена Леонідівна
Обізнаність щодо альтернативних форм взаємодії вчителя з батьками; розуміння інноваційних форм взаємодії з батьками; вміння організувати партнерські стосунки.
Висвітлення організації та впровадження в освітній процес особистісно зорієнтованої моделі навчання, реалізації особистісного підходу, врахування суб’єктного досвіду та особистісних уподобань і здібностей дитини.
- Викладач: Сафарян Світлана Іванівна
Організація ефективної особистісно зорієнтованої взаємодії з учнями в освітньому процесі; планування та здійснення різних етапів особистісно зорієнтованого навчання на уроках
Поняття педагогічної майстерності. Формування педагогічної майстерності у системі театральної педагогіки. Майстерність педагогічного спілкування. Педагогічна техніка учителя (внутрішня і зовнішня).
- Викладач: Сафарян Світлана Іванівна
Розвиток умінь навчатися протягом життя; використання ресурсів професійного удосконалення; розвиток основ педагогічної майстерності вчителя; володіння прийомами педагогічного артистизму.
Педагогіка партнерства: основи теорії та практики. Тьютор: основні завдання, вимоги та принципи роботи в школі. Комунікація з батьками на основі педагогіки співробітництва. Конструктивна комунікація та співпраця педагогічних працівників із батьками здобувачів освіти. Педагогіка співробітництва.
- Викладач: Линьова Ірина Олексіївна
Розвивати розуміння основ педагогічного партнерства; вміння налагоджувати комунікацію з учасниками освітнього процесу.