Представленно критичне осмислення стилів керівництва. Застосування кубіка Блума. Чому: ви потребуєте КМ; КМ замало; складно навчати КМ? Самооцінка криттичного мислення у власному способі міркувань.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Здатність: прогнозувати результати освітнього процесу; планувати освітній процес; застосовувати різноманітні підходи до розв’язання проблем у педагогічній діяльності

Опанування керівниками закладів освіти системи знань щодо формування власного позитивного іміджу та його значення для успішної якісної діяльності закладу освіти. Знання щодо закономірностей створення та функціонування іміджу закладу освіти.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток здатності до ефективної співпраці та комунікації в професійній діяльності, до командної взаємодії;  здійснювати оцінювання результатів діяльності закладу освіти та його керівника.

Ви зможете утвердитися в думці, що робота вихователя-методиста ЗДО в сучасних умовах це – постійний аналіз та передбачення результату.  Розставимо акценти так, щоб вдало й вчасно відповісти на виклики часу й новизну реформ, на професійні ризики.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток здатності прогнозувати якість освіти в закладі дошкільної освіти, проєктувати види і форми безперервного професійного розвитку педагогічних працівників; удосконалення навички моніторингу педагогічної діяльності.

Модуль створений за мотивами праць класиків менеджменту. Обрані роботи присвячені розвиткові особистості керівника. Як йому сприяти ефективності своєї професійної діяльності. Які кроки для цього здійснити, які якості та навички розвивати в собі, який стиль поведінки є бажаним, щоб досягти результату. Фактично ми говоримо про поради щодо особистісного та професійного розвитку керівника організації.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Здатність до системного та критичного мислення,  аналізу та синтезу інформації з різних джерел, бачення комплексного розвитку подій, спроможності особистості адекватно і глибоко пізнавати оточуючий світ: природне і соціальне середовище, самого себе.

Спроба критично підійти до розуміння поняття критичного мислення. Зрозуміти, чому критичне мислення стає таким необхідним в сучасному житті. Декілька інструментів критичного мислення, які можна застосувати в складній, «карантинній» або іншій ситуації, для її осмислення та балансування.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Здатність: прогнозувати результати освітнього процесу; планувати освітній процес; застосовувати різноманітні підходи до розв’язання проблем у педагогічній діяльності