Як забезпечити належний рівень володіння керівником закладу дошкільної освіти українським діловим мовленням (офіційно-діловим стилем), основною одиницею якого є документ, що використовується як спосіб і засіб реалізації функцій, покладених на управлінський апарат.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток здатності до документування професійної діяльності, здобуття знання про види й вимоги до документування професійної діяльності, удосконалення уміння формувати та зберігати  документацію.

Планування - процес, що відбувається в закладі освіти, одна із найпоширеніших форм реалізації управлінських рішень. З одного боку планування виступає як функція стратегічного управління, з іншого – як процес імовірного або логічного проєктування розвитку закладу дошкільної освіти з урахуванням змін зовнішнього середовища.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток здатності до системного та критичного мислення, глибокого аналізування та систематизування інформації, планування та організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти.

Існування людства нерозривно пов’язане з розробкою, прийняттям та реалізацією управлінських рішень. Від того, хто і як організує свою та чужу діяльність в системі управлінських рішень, залежить зміст та якість життя співробітників в організаціях, дотримання писаних та неписаних законів, майбутнє всіх і кожного. Роль управлінських рішень збільшилася в умовах переходу до інформаційного суспільства, що значно розширює можливості людини, з однієї сторони, у досягненні своїх цілей, а з іншої – виникає потреба в обґрунтуванні, оптимізації та практичній ефективності прийнятого рішення.Прийняття рішення не може стати саме по собі дієвим і результативним. Для його ефективності необхідний досвід особистої участі керівника закладу освіти у розв’язанні життєво важливих для освітянина проблем, досвід співробітництва з різними організаціями та знання організаційно-технологічних компонентів керованих перемінних.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Здатність приймати і ухвалювати рішення, що грунтуються на оцінці існуючих альтернатив і ризиків; здійснювати контроль і оцінювати ефективність управлінської діяльності.

Первинним, початковим документом у системі вироблення стратегії школи й постановці завдань розвитку школи є Концепція. У ній ми повинні визначитися, що ми будемо робити, як ми будемо робити і в які терміни плануємо досягти результатів. На підставі концепції розробляються стратегічні документи та ухвалюються стратегічні рішення.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Здатність управляти змінами; здатність до інноваційного управління розвитком закладу освіти; визначати стратегію розвитку закладу освіти, здійснювати стратегічне планування.

«Сьогодні, коли світова спільнота увійшла в епоху глобалізації та динамічних економічних, політичних, соціальних змін, постає вкрай важлива необхідність у незаангажованій, ерудованій, інтелектуальній, культурній і моральній молоді та зрілих людях, які готові не лише по-новому мислити, але, що є значно важливішим, діяти у складних умовах постійних криз, інертності та зневіри значної частини суспільства. З кожним роком все частіше відчувається потреба у людях, які можуть бути лідерами не лише особистого життя, а й провідниками ідеї, розуміння того, що світ змінюється лише тоді, коли ми маємо достатньо сміливості, розуму та енергії для змін», - ці слова О. Нестулі наведені на початку навчального посібника «Основи лідерства». 

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Здатність: до міжособистісної взаємодії, роботи в команді; здатність здійснювати позитивний вплив на колектив закладу, окремих осіб і групи осіб, спрямовуючи їхні зусилля на досягнення стратегічних цілей закладу освіти; використовувати сучасні форми і методи комунікації, співпраці та взаємодії.

Ціннісні орієнтації  - складова кожної особистості. Важливою складовою педагогічної  діяльності  є є формування ціннісних орієнтирів у учнів та вихованців.  Спільні цінності є основою побудови колективу та розвитку професійної компетентності педагогічних працівників. Основна мета модулю – формування досвіду  виявлення  спільних цінностей та узгодження дій на їхній основі.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток ціннісних орієнтирів, ключових та професійних компетентностей; взаємодія з іншими вчителями на засадах партнерства та підтримки; робота в команді; прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків; здатність усвідомлювати особисті відчуття, почуття та емоції, потреби, керувати власними емоційними станами; конструктивна та безпечна взаємодія з учасниками освітнього процесу; збереження особистого фізичного та психічного здоров’я під час професійної діяльності.