Як забезпечити належний рівень володіння керівником закладу дошкільної освіти українським діловим мовленням (офіційно-діловим стилем), основною одиницею якого є документ, що використовується як спосіб і засіб реалізації функцій, покладених на управлінський апарат.
- Teacher: Людмила Іванівна Меленець
Розвиток здатності до документування професійної діяльності, здобуття знання про види й вимоги до документування професійної діяльності, удосконалення уміння формувати та зберігати документацію.
Планування - процес, що відбувається в закладі освіти, одна із найпоширеніших форм реалізації управлінських рішень. З одного боку планування виступає як функція стратегічного управління, з іншого – як процес імовірного або логічного проєктування розвитку закладу дошкільної освіти з урахуванням змін зовнішнього середовища.
- Teacher: Галина Валентинівна Смольникова
Розвиток здатності до системного та критичного мислення, глибокого аналізування та систематизування інформації, планування та організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти.
Застосування системного підходу в управлінні. Принципи системного підходу. Теоретичні основи прийняття управлінських рішень. Моделі прийняття управлінських рішень. Етичні аспекти прийняття управлінських рішень. Процес прийняття управлінських рішень та його складові. Збір та аналіз інформації. Види спотворень інформації. Організація та контроль виконання управлінського рішення.
- Teacher: Констянтин Олександрович Линьов
Здатність приймати і ухвалювати рішення, що грунтуються на оцінці існуючих альтернатив і ризиків; здійснювати контроль і оцінювати ефективність управлінської діяльності.
Первинним, початковим документом у системі вироблення стратегії школи й постановці завдань розвитку школи є Концепція. У ній ми повинні визначитися, що ми будемо робити, як ми будемо робити і в які терміни плануємо досягти результатів. На підставі концепції розробляються стратегічні документи та ухвалюються стратегічні рішення.
- Teacher: Констянтин Олександрович Линьов
- Teacher: Ірина Олексіївна Линьова
Здатність управляти змінами; здатність до інноваційного управління розвитком закладу освіти; визначати стратегію розвитку закладу освіти, здійснювати стратегічне планування.
Еволюція уявлень про сутність та зміст феномену лідерства (особистісно орієнтоване лідерство; процесноорієнтоване лідерство; дискурси лідерства С. Вестерна). Лідерська парадигма управління закладом освіти. Порівняння парадигми управління організацією в індустріальну епоху та в інформаційному суспільстві. Спільні ознаки для феномену лідерства у багатьох теоріях лідерства.
- Teacher: Констянтин Олександрович Линьов
Здатність: до міжособистісної взаємодії, роботи в команді; здатність здійснювати позитивний вплив на колектив закладу, окремих осіб і групи осіб, спрямовуючи їхні зусилля на досягнення стратегічних цілей закладу освіти; використовувати сучасні форми і методи комунікації, співпраці та взаємодії.
Ціннісні орієнтири особистості. Формування системи цінностей. Визначення системи цінностей особистості. Індивідуальні та колективні цінності. Виявлення спільних цінностей. Карта цінностей педагогічного колективу.
- Teacher: Михайло Войцехівський
Розвиток ціннісних орієнтирів, ключових та професійних компетентностей; взаємодія з іншими вчителями на засадах партнерства та підтримки; робота в команді; прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків; здатність усвідомлювати особисті відчуття, почуття та емоції, потреби, керувати власними емоційними станами; конструктивна та безпечна взаємодія з учасниками освітнього процесу; збереження особистого фізичного та психічного здоров’я під час професійної діяльності.