
- Атестація педагогічних працівників — це важливий етап діяльності навчального закладу. За результатами атестації визначаються відповідність педпрацівника займаній посаді, рівень його кваліфікації, присвоюються (підтверджуються) кваліфікаційні категорії та педагогічні звання.
Розвиток компетентностей педагогічних працівників: організаційної та здатності навчатися впродовж життя через ознайомлення з вимогами Положення про атестацію, правами та обов’язками педагогічних працівників під час атестаційного процесу.

Зміни у соціальному, економічному та політичному житті суспільства вимагають нових підходів до оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи. Це спонукає педагогів змінити погляди на шкільну оцінку, використовувати різноманітні методи й прийоми оцінювання навчальних досягнень молодших школярів, які б не пригнічували дитину, а сприяли її розвитку як особистості.
- Викладач: Полякова Олена Василівна
Розвиток здатності до застосування формувального, поточного, підсумкового оцінювання в початковій школі; здобуття знання щодо дотримання принципів доброчесності під час оцінювання навчальних досягнень учнів.

Сутність соціального розвитку дітей дошкільного віку. Педагогічні рекомендації щодо впровадження Базового компонента дошкільної освіти (Стандарту дошкільної освіти) – освітній напрям «Дитина в соціумі».
- Викладач: Смольникова Галина Валентинівна
Розвиток здатності до визначення ефективних способів комунікації відповідно до визначених завдань, особливостей розвитку дітей; поповнення знань щодо застосування технік ефективної комунікації, педагогічної фасилітації, інструментів діалогу, роботи з конфліктами, моделей та стратегій співпраці.

Діагностики рівня професійної компетентності педагогічних працівників. Наданні необхідної допомоги у професійному зростанні. Активізації самооцінки власної діяльності педагогічних працівників. Створення сприятливих умов для професійного зростання педагогічних працівників та ефективного вирішення завдань освітнього процесу.
- Викладач: Наумова Вікторія Юріївна
Розвиток здатності здійснювати моніторинг власної педагогічної діяльності і визначати індивідуальні професійні потреби.

Розкриваються універсальні вимоги до професійної компетентності керівника як організатора інноваційної діяльності в закладі дошкільної освіти, пропонуються управлінські технології, що сприяють розвитку інноваційного потенціалу педагогічного персоналу.
- Викладач: Дятленко Наталія Михайлівна
Розвиток здатності забезпечувати організацію освітнього процесу у закладі дошкільної освіти із врахуванням запитів його учасників.