Актуальні питання атестації педагогічних працівників, права та обов’язки сторін атестаційного процесу. Під час опанування модуля Ви отримаєте відповіді на запитання: нормативно-правові документи, процес атестації педагогічних працівників, чергова та позчергова атестація, подання апеляції педагогом на рішення атестаційної комісії.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток здатності діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізовувати свої права і обов"язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства.

Зміни у соціальному, економічному та політичному житті суспільства вимагають нових підходів до оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи. Це спонукає педагогів змінити погляди на шкільну оцінку, використовувати різноманітні методи й прийоми оцінювання навчальних досягнень молодших школярів, які б не пригнічували дитину, а сприяли її розвитку як особистості.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток здатності до застосування формувального, поточного, підсумкового оцінювання в початковій школі; здобуття знання щодо дотримання принципів доброчесності під час оцінювання навчальних досягнень учнів.

Сутність соціального розвитку дітей дошкільного віку. Педагогічні рекомендації щодо впровадження Базового компонента дошкільної освіти (Стандарту дошкільної освіти) – освітній напрям «Дитина в соціумі».

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток здатності до визначення ефективних способів комунікації відповідно до визначених завдань, особливостей розвитку дітей; поповнення знань щодо застосування технік ефективної комунікації, педагогічної фасилітації, інструментів діалогу, роботи з конфліктами, моделей та стратегій співпраці.

Діагностики рівня професійної компетентності педагогічних працівників. Наданні необхідної допомоги у професійному зростанні. Активізації самооцінки власної діяльності педагогічних працівників. Створення сприятливих умов для професійного зростання педагогічних працівників та ефективного вирішення завдань освітнього процесу.

Обсяг навчального часу: 20 годин / 0.66 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток здатності здійснювати моніторинг власної педагогічної діяльності і визначати індивідуальні професійні потреби.

Розкриваються універсальні вимоги до професійної компетентності керівника як організатора  інноваційної діяльності в закладі дошкільної освіти, пропонуються управлінські технології, що сприяють розвитку інноваційного потенціалу педагогічного персоналу.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток здатності забезпечувати організацію освітнього процесу у закладі дошкільної освіти із врахуванням запитів його учасників.