Постаті видатних представників українського національного відродження кінця ХІХ – початку ХХ ст. Лесі Українки і Бориса Грінченка осмислюються в контексті їхніх взаємин, розвитку модерної української культури та формування української нації. Висвітлюються можливості біографічного методу як інструментарію вивчення процесів розвитку української національної думки, стратегії і тактики боротьби за національне визволення. Використаний метод пропонується як засіб формування загальнокультурної, громадянської та лідерської компетентностей педагогів і учнів.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Набуття вмінь використання біографічного методу як інструментарію вивчення процесів розвитку української національної думки; отримання навичок використання біографічного методу як засобу формування громадянської, загальнокультурної та лідерської компетентностей педагогів і учнів.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Набуття вмінь використання біографічного методу у висвітленні видатних постатей українського національно-культурного і політичного відродження; вироблення навичок застосування історій життя видатних українців і українок у формуванні громадянської, загальнокультурної та лідерської компетентностей педагогів і учнів.

Поглиблення українознавчої підготовки педагога. Формування навичок та вмінь українознавчого наповнення змісту навчально-виховної діяльності.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Набуття знань про сутність і теоретико-методологічні основи сучасного українознавства; формування умінь використовувати різноманітні форми, методи та засоби українознавчої діяльності в ЗЗСО; набуття навичок використання українознавства у формуванні життєвих компетентностей та розвитку соціальної активності педагогів і учнів.

Метод проєктів вважається технологією ХХІ століття, адже дає змогу ефективно спланувати дослідження, конструкторську розробку, управління і т. ін. для того, щоб досягти результату в оптимальний спосіб. Запропоновано систему концептуальних засад у роботі педагогів з використанням методу проектів та здійснення освітніх та виховних проектів у освітньому закладі.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток здатності обирати ефективні методи, форми та засоби організації діяльності учнів; удосконалення уміння визначати та враховуватиі індивідуальні особливості. дитини, її зацікавленості.

Ідея перевернутого класу не є панацеєю. На нашу думку – це одне з тих освітніх середовищ, які формують активного, залученого в освітній процес учня, який вміє думати, співпрацювати, запитувати,  допомагати, просити про допомогу, вести дискусію, аргументувати тощо. Це той простір, де вчитель не ментор, а фасилітатор,  який організовує, підтримує, допомагає… А саме головне Не ускладнює життя учня, а полегшує і веде його до особистісного росту.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розширення знань про альтернативні освітні технології. Розвиток здатності обирати ефективні методи, форми та засоби організації діяльності учнів; удосконалення уміння визначати та враховуватиі індивідуальні особливості. дитини, її зацікавленості.

В процесі викладання модуля «Стан народної освіти та освітньо-виховна діяльність просвітницьких товариств на Україні кінця ХІХ – початку ХХ століття» слухачі знайомляться з такими поняттями як: «шкільні реформи», «просвітницькі товариства», «учительські курси та з’їзди», з умовами роботи вчителів того часу. Слухачі ознайомляться з різними типами навчальних закладів, вимогами до учнів та вчителів, з педагогічними ідеями знаних педагогів минулого століття. Курс призначений для різних категорій слухачів.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток духовно-ціннісних орієнтирів;  знання духовно-культурної спадщини українського народу; розуміння понять «національна культурна ідентичність», «мультикультурність у суспільстві».

Сучасна система київської освіти має свої витоки з кінця ХІХ століття. Різноманітні освітні заклади м. Києва мають тривалу історію, яка може бути дуже повчальною та з якої можна почерпнути багато цікавого. Представлені матеріали будуть корисними для педагогів всіх спеціальностей. Майже всі запропоновані матеріали ґрунтується на архівних джерелах, а деякі фото ще не опубліковані для широкого загалу, оскільки знайдені вперше.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток ключових та професійних компетентностей, здатність використовувати історичне краєзнавство як потужний інструмент щодо формування громадянської  та культурної компетентності учнів, здатність організовувати та планувати освітній процес.

Розширити знання з психологію мотивації, дати визначення  поняттям потреби, мотиви. Запропонувати методи й прийоми мотивації та самомотивації. Порушити актуальні питання навчальної мотивації в освіті та надати інструменти для пробудження та  стимулювання мотивації учнів до навчання.

Обсяг навчального часу: 20 годин / 0.66 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток здатності керуватися в управлінській діяльності нормативно-правовими документами в галузі освіти; здатність управляти змінами, здатність до організації забезпечення інклюзивного навчання, психолого-педагогічного супроводу учнів з особливими освітніми потребами.