Постаті видатних представників українського національного відродження кінця ХІХ – початку ХХ ст. Лесі Українки і Бориса Грінченка осмислюються в контексті їхніх взаємин, розвитку модерної української культури та формування української нації. Висвітлюються можливості біографічного методу як інструментарію вивчення процесів розвитку української національної думки, стратегії і тактики боротьби за національне визволення. Використаний метод пропонується як засіб формування загальнокультурної, громадянської та лідерської компетентностей педагогів і учнів.
- Teacher: Юрій Віленович Беззуб
Набуття вмінь використання біографічного методу як інструментарію вивчення процесів розвитку української національної думки; отримання навичок використання біографічного методу як засобу формування громадянської, загальнокультурної та лідерської компетентностей педагогів і учнів.
- Teacher: Юрій Віленович Беззуб
Набуття вмінь використання біографічного методу у висвітленні видатних постатей українського національно-культурного і політичного відродження; вироблення навичок застосування історій життя видатних українців і українок у формуванні громадянської, загальнокультурної та лідерської компетентностей педагогів і учнів.
Поглиблення українознавчої підготовки педагога. Формування навичок та вмінь українознавчого наповнення змісту навчально-виховної діяльності.
- Teacher: Юрій Віленович Беззуб
- Teacher: Оксана Євгенівна Матвійчук
Набуття знань про сутність і теоретико-методологічні основи сучасного українознавства; формування умінь використовувати різноманітні форми, методи та засоби українознавчої діяльності в ЗЗСО; набуття навичок використання українознавства у формуванні життєвих компетентностей та розвитку соціальної активності педагогів і учнів.
Метод проєктів вважається технологією ХХІ століття, адже дає змогу ефективно спланувати дослідження, конструкторську розробку, управління і т. ін. для того, щоб досягти результату в оптимальний спосіб. Запропоновано систему концептуальних засад у роботі педагогів з використанням методу проектів та здійснення освітніх та виховних проектів у освітньому закладі.
- Teacher: Наталія Романівна Петрощук
- Teacher: Олександр Феодосійович Трухан
Розвиток здатності обирати ефективні методи, форми та засоби організації діяльності учнів; удосконалення уміння визначати та враховуватиі індивідуальні особливості. дитини, її зацікавленості.
Ідея перевернутого класу не є панацеєю. На нашу думку – це одне з тих освітніх середовищ, які формують активного, залученого в освітній процес учня, який вміє думати, співпрацювати, запитувати, допомагати, просити про допомогу, вести дискусію, аргументувати тощо. Це той простір, де вчитель не ментор, а фасилітатор, який організовує, підтримує, допомагає… А саме головне Не ускладнює життя учня, а полегшує і веде його до особистісного росту.
- Teacher: Наталія Романівна Петрощук
Розширення знань про альтернативні освітні технології. Розвиток здатності обирати ефективні методи, форми та засоби організації діяльності учнів; удосконалення уміння визначати та враховуватиі індивідуальні особливості. дитини, її зацікавленості.
Висвітлюються теоретичні положення розвитку реформування системи освіти на Україні в кінці ХІХ, на початку ХХ століття, розглядаються психолого-педагогічні умови підвищення кваліфікації вчителів народних шкіл, що включають знання, уміння та навички педагогічної діяльності.
- Teacher: Наталія Романівна Петрощук
Розвиток духовно-ціннісних орієнтирів; знання духовно-культурної спадщини українського народу; розуміння понять «національна культурна ідентичність», «мультикультурність у суспільстві».
Сучасна система київської освіти має свої витоки з кінця ХІХ століття. Різноманітні освітні заклади м. Києва мають тривалу історію, яка може бути дуже повчальною та з якої можна почерпнути багато цікавого. Представлені матеріали будуть корисними для педагогів всіх спеціальностей. Майже всі запропоновані матеріали ґрунтується на архівних джерелах, а деякі фото ще не опубліковані для широкого загалу, оскільки знайдені вперше.
- Teacher: Наталія Романівна Петрощук
Розвиток ключових та професійних компетентностей, здатність використовувати історичне краєзнавство як потужний інструмент щодо формування громадянської та культурної компетентності учнів, здатність організовувати та планувати освітній процес.
Розширити знання з психологію мотивації, дати визначення поняттям потреби, мотиви. Запропонувати методи й прийоми мотивації та самомотивації. Порушити актуальні питання навчальної мотивації в освіті та надати інструменти для пробудження та стимулювання мотивації учнів до навчання.
- Teacher: Олена Анатоліївна Хоменко
Розвиток здатності керуватися в управлінській діяльності нормативно-правовими документами в галузі освіти; здатність управляти змінами, здатність до організації забезпечення інклюзивного навчання, психолого-педагогічного супроводу учнів з особливими освітніми потребами.