
Курс присвячений використанню цифрових технологій та штучного інтелекту у викладанні фізики в 7–8 класах в умовах дистанційного, очного та асинхронного навчання. У ньому розглянуто віртуальні лабораторії, комп’ютерні симуляції та онлайн-ресурси для проведення навчальних експериментів, а також методику організації збору й систематизації учнівських робіт. Окрему увагу приділено автоматизованій перевірці навчальних робіт за допомогою штучного інтелекту, формуванню оцінок, аналізу помилок і наданню індивідуальних рекомендацій учням. Курс орієнтований на практичну підтримку вчителя фізики в складних умовах сучасного освітнього процесу.
- Викладач: Гавронський Вадим Володимирович
Після завершення курсу слухачі зможуть:
-
Використовувати цифрові ресурси, комп’ютерні симуляції та віртуальні лабораторії для проведення навчальних експериментів з фізики в 7–8 класах у різних форматах навчання.
-
Проєктувати та адаптувати навчальні завдання з фізики до умов очного, дистанційного та асинхронного освітнього процесу.
-
Організовувати збір, обробку та систематизацію учнівських робіт із застосуванням онлайн-інструментів та хмарних сервісів.
-
Розробляти електронні протоколи лабораторних робіт та інші цифрові шаблони для фіксації результатів навчальної діяльності учнів.
-
Застосовувати штучний інтелект для автоматизованої перевірки навчальних робіт, аналізу типових помилок і формування зворотного зв’язку.
-
Налаштовувати критерії оцінювання та формувати обґрунтовані оцінки і рекомендації для учнів з використанням ШІ-інструментів.
-
Організовувати асинхронну взаємодію з учнями, забезпечуючи своєчасне інформування про результати навчання.

Графічний метод розв'язування фізичних задач з механіки, дидактичні можливості міжпредметних зв'язків (перш за все з математикою) у підвищенні ефективності навчального процесу з фізики.
- Викладач: Гавронський Вадим Володимирович
Розвиток предметно-методичної і цифрової компетентності щодо використання графічних методів під час розв'язування задач з фізики.
Комп’ютерні симуляції — це максимально наближена до реальності імітація фізичних процесів. На прикладі комп'ютерних симуляцій порталу університету Колорадо (phet.colorado.edu) пропонуємо ознайомитись з методикою їх застосування під час вивчення фізики. Особливої актуальності вони набирають під час організації дистанційного навчання на карантині.
- Викладач: Гавронський Вадим Володимирович
Розвиток предметно-методичної і цифрової компетентності щодо використання цифрових динамічних моделей на уроках фізики.
Призначення, завантаження, інсталяція програмного засобу Tracker та навчального відео. Опановуємо Tracker та виконуємо дослідження механічного явища. На прикладі лабораторної роботи 10 класу "Дослідження прямолінійного рівноприскореного руху" розглядаються основні інструменти програмного засобу, їх налаштування та основні етапи виконання дослідження.Аналізуємо результати дослідження.
- Викладач: Гавронський Вадим Володимирович
Отримання предметно-методичної та інформаційно-цифрової компетентності щодо організації дослідницької діяльності учнів на уроках фізики.

Ознайомлення вчителів із типологією задач за їх дидактичною метою, методикою розв'язання традиційно складних типів задач як традиційними, так і оригінальними методами.
- Викладач: Гавронський Вадим Володимирович
Розвиток предметно-методичної компетентності щодо використання оригінальних методів розв'язування задач з фізики.