Графічний метод розв'язування фізичних задач з механіки, дидактичні можливості міжпредметних зв'язків (перш за все з математикою) у підвищенні ефективності навчального процесу з фізики.
- Teacher: Вадим Володимирович Гавронський
Розвиток предметно-методичної і цифрової компетентності щодо використання графічних методів під час розв'язування задач з фізики.
Комп’ютерні симуляції — це максимально наближена до реальності імітація фізичних процесів. На прикладі комп'ютерних симуляцій порталу університету Колорадо (phet.colorado.edu) пропонуємо ознайомитись з методикою їх застосування під час вивчення фізики. Особливої актуальності вони набирають під час організації дистанційного навчання на карантині.
- Teacher: Вадим Володимирович Гавронський
Розвиток предметно-методичної і цифрової компетентності щодо використання цифрових динамічних моделей на уроках фізики.
Призначення, завантаження, інсталяція програмного засобу Tracker та навчального відео. Опановуємо Tracker та виконуємо дослідження механічного явища. На прикладі лабораторної роботи 10 класу "Дослідження прямолінійного рівноприскореного руху" розглядаються основні інструменти програмного засобу, їх налаштування та основні етапи виконання дослідження.Аналізуємо результати дослідження.
- Викладач: Вадим Володимирович Гавронський
Отримання предметно-методичної та інформаційно-цифрової компетентності щодо організації дослідницької діяльності учнів на уроках фізики.
Ознайомлення вчителів із типологією задач за їх дидактичною метою, методикою розв'язання традиційно складних типів задач як традиційними, так і оригінальними методами.
- Teacher: Вадим Володимирович Гавронський
Розвиток предметно-методичної компетентності щодо використання оригінальних методів розв'язування задач з фізики.