Теоретичні питання дистанційного і змішаного навчання, а також представлені дидактичні матеріали, що допоможуть вчителю трудового навчання (технологій) організувати проектну діяльність учнів 8 класів у дистанційному і змішаному режимах.
- Викладач: Назаров Сергій Іванович
Розвиток предметно-методичной компетентності у галузі технологій щодо проєктної діяльності; здатність моделювати зміст навчаннявідповідно до обов"язкових результатів навчавння учнів; використовувати цифрові технології в освітньому процесі.
Теоретичні питання дистанційного і змішаного навчання, а також представлені дидактичні матеріали, що допоможуть вчителю трудового навчання (технологій) організувати проектну діяльність учнів 7 класів у дистанційному і змішаному режимах.
- Викладач: Назаров Сергій Іванович
Розвиток предметно-методичной компетентності у галузі технологій щодо проєктної діяльності; здатність моделювати зміст навчаннявідповідно до обов"язкових результатів навчавння учнів; використовувати цифрові технології в освітньому процесі.
Теоретичні питання дистанційного і змішаного навчання, а також представлені дидактичні матеріали, що допоможуть вчителю трудового навчання (технологій) організувати проектну діяльність учнів 6 класів у дистанційному і змішаному режимах.
- Викладач: Назаров Сергій Іванович
- Викладач: Трухан Олександр Феодосійович
Розвиток предметно-методичной компетентності у галузі технологій щодо проєктної діяльності; здатність моделювати зміст навчаннявідповідно до обов"язкових результатів навчавння учнів.
Теоретичні питання дистанційного і змішаного навчання, а також представлені дидактичні матеріали, що допоможуть вчителю трудового навчання (технологій) організувати проектну діяльність учнів 5 класів у дистанційному і змішаному режимах.
- Викладач: Назаров Сергій Іванович
- Викладач: Шопіна Марина Олександрівна
Розвиток предметно-методичной компетентності у галузі технологій щодо проєктної діяльності; здатність моделювати зміст навчаннявідповідно до обов"язкових результатів навчавння учнів.
Послідовність збирання ручної шліфувальної машини, ручного ерлектродриля і лобзикового верстата. Демонстрація можливостей зібраних приладів і верстату в роботі з деревиною, металом, пластиком. Ступені безпеки верстатів для роботи дітей від середнього шкільного віку. Практична частина: деталі конструктора, що використовуються при збирані вказаних приладів.
- Викладач: Назаров Сергій Іванович
Розвиток предметно-методичной компетентності у галузі технологій щодо проєктної діяльності; здатність моделювати зміст навчання відповідно до обов"язкових результатів навчавння учнів.
Послідовність збирання токарного верстату по металу, токарного верстату для обробки деревини та токарно-лобового верстату. Демонструються можливості зібраних верстатів у роботі з деревиною, металом. Безпека верстатів для роботи дітей від середнього шкільного віку. Практична частина: знання деталей конструктора, що використовуються при збирані верстатів.
- Викладач: Назаров Сергій Іванович
Розвиток предметно-методичной компетентності у галузі технологій щодо проєктної діяльності; здатність моделювати зміст навчаннявідповідно до обов"язкових результатів навчавння учнів.
Послідовність збирання горизонтально-фрезерного і вертикально-фрезерного верстатів. Можливості верстатів у роботі з деревиною, пластиком. Відповідність ступеня безпеки верстатів для роботи дітей від середнього шкільного віку. Практична частина: знання деталей конструктора, при збирані верстатів.
- Викладач: Назаров Сергій Іванович
Розвиток предметно-методичной компетентності у галузі технологій щодо проєктної діяльності; здатність моделювати зміст навчаннявідповідно до обов"язкових результатів навчавння учнів.
Ключові питання змісту та науково-методичний аналіз чинних (оновлених) навчальних програм предметів «Трудове навчання. 5—9 кл.» та «Технології. 10—11 кл», ознайомитись з новими підходами до викладання предмета, структурою та змістом програм.
- Викладач: Рак Людмила
Розвиток предметно-методичної компетентності щодо програмно-методичного забезпечення викладання трудового навчання і технологій; набуття умінь аналізу чинних програм, їх особливостей та створення календарно тематичних планів.
Викладання трудового навчання дистанційно вносить певні аспекти, які необхідно враховувати під час викладання предмета онлайн: це віддаленість між вчителем і учнем; необхідність добирати посильні вікові технології, якими учень володіє і може застосувати самостійно.
- Викладач: Рак Людмила
Розвиток інформаційно-цифрових компетентностей: використання ІКТ для організації навчальної діяльності учнів в умовах дистанційного навчання.
Теоретичні питання дистанційного і змішаного навчання. Дидактичні матеріали вчителю трудового навчання (технологій) з організації проєктної діяльність учнів 9 класів у дистанційному і змішаному режимах.
- Викладач: Назаров Сергій Іванович
Розвиток предметно-методичной компетентності у галузі технологій щодо проєктної діяльності; здатність моделювати зміст навчаннявідповідно до обов"язкових результатів навчавння учнів.