Висвітлено докладний перелік тем присвячених воєнним небезпекам та їх порівняння у, рекомендованих МОН, програмах інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут». Крім того у модулі розглянуті проблеми та перспективи розвитку освіти з питань воєнних небезпек у інтегрованому курсі «Здоров’я, безпека та добробут». Пропонуються практичні рекомендації педагогам для створення навчальних програм
- Викладач: Заплатинський Василь Миронович
Набуття предметно-методичної, здоров'язбережувальної компетентностей. Формування навички створення навчальної програми.
Вимоги Державного стандарту початкової освіти, Державного стандарту базової середньої освіти (соціальна і здоров’язбережувальна освітня галузь) та детальний порівняльний аналіз чинних типових програм 1-2 та 3-4 класи, а також п’яти чинних модельних навчальних програм для закладів загальної середньої освіти які отримали гриф. Основні змістові питання викладання пожежної безпеки у кожному класі від 1 до 6 задля забезпечення спірального розгортання даної тематики.
- Викладач: Заплатинський Василь Миронович
Набуття здоров'язбережувальної компетентності щодо пожежної безпеки.
Основна інформація щодо правил поводження при виявленні мін та предметів що можуть бути вибухонебезпечними. Наведено відомості про деякі сучасні види мін, їх характеристики та зовнішній вигляд.
- Викладач: Заплатинський Василь Миронович
Набуття організаційної та здоров'язбережувальної компетентностей щодо формування навичок забезпечення безпеки від воєнних загроз.
Окреслено основні змістові відмінності модельних програм, розглянуто підходи авторів до формування очікуваних результатів навчання, пропонованого змісту та видів начальної діяльності. Вказано на особливості модельних програм та шляхи реалізації авторами вимог Державного стандарту базової середньої освіти щодо соціальної і здоров’язбережувальної освітньої галузі
- Викладач: Заплатинський Василь Миронович
Набуття предметно-методичної та здоров'язбережувальної компетентностей щодо формування структури, змісту та освітнього контенту з питань здоров'я, безпеки та добробуту.
Модуль присвячено порівняльній оцінці п’яти чинних модельних навчальних програм для закладів загальної середньої освіти. Модуль містить інформацію про модельні програми, їх призначення та використання. Порівняльний аналіз включає аналіз обсягу, структури, змісту навчальних програм, додаткової інформації, використаної авторам програми літератури тощо. Модуль містить узагальнену інформацію, об’єднаний список літератури всіх програм тощо.
- Викладач: Заплатинський Василь Миронович
Набуття здоров'язбережувальної компетентності щодо формування освітнього контенту з питань здоров'я. безпеки та добробуту.
Характеристики небезпек, можливості їх передбачення. Особливості ідентифікації за допомогою органів чуття та із застосуванням технічних пристроїв (виміру радіації). Техногенні, соціальні, природні та воєнні небезпеки. Сучасні тенденції розвитку науки та освіти про безпеку та небезпеку.
- Викладач: Заплатинський Василь Миронович
Набуття здоров'язбережувальної компетентності щодо наукових підходів до термінології з безпеки.
Профілактична робота педагогів під час навчально-виховного процесу щодо попередження виникнення соціально небезпечних хвороб. Ознайомлення освітян з досягненнями медицини щодо профілактики СНІДу.
- Викладач: Заплатинський Василь Миронович
Здатність формувати в учнів культуру здорового та безпечного життя; здійснювати профілактично-просвітницьку роботу з учнями та іншими учасниками освітнього процесу щодо безпеки життєдіяльності, санітарії та гігієни.