Висвітлено докладний перелік тем присвячених воєнним небезпекам та їх порівняння у, рекомендованих МОН, програмах інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут». Крім того у модулі розглянуті проблеми та перспективи розвитку освіти з питань воєнних небезпек у інтегрованому курсі «Здоров’я, безпека та добробут». Пропонуються практичні рекомендації педагогам для створення навчальних програм

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Набуття предметно-методичної, здоров'язбережувальної компетентностей. Формування навички створення навчальної програми.

Модуль призначено для допомоги вчителям у викладанні теми з пожежної безпеки. Важливість теми з пожежної безпеки пов’язана з тим, що саме пожежі є найпоширенішою надзвичайною ситуацією в Україні та багатьох інших країнах світу.

Модуль включає розкриття вимог Державного стандарту початкової освіти, Державного стандарту базової середньої освіти (соціальна і здоров’язбережувальна освітня галузь) та детальний порівняльний аналіз  чинних типових програм 1-2 та 3-4 класи, а також п’яти чинних модельних навчальних програм для закладів загальної середньої освіти які отримали гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795).

У модулі окреслено основні змістові питання викладання пожежної безпеки у кожному класі від 1 до 6 задля забезпечення спірального розгортання даної тематики.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Програмні результати навчання

Основна інформація щодо  правил поводження при виявленні мін та предметів що можуть бути вибухонебезпечними. Наведено відомості про деякі сучасні види мін, їх характеристики та зовнішній вигляд.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Набуття організаційної та здоров'язбережувальної  компетентностей щодо формування  навичок забезпечення безпеки від воєнних загроз.

Окреслено основні змістові відмінності модельних програм, розглянуто підходи авторів до формування очікуваних результатів навчання, пропонованого змісту та видів начальної діяльності. Вказано на особливості модельних програм та шляхи реалізації авторами вимог Державного стандарту базової середньої освіти щодо соціальної і здоров’язбережувальної освітньої галузі

Обсяг навчального часу: 30 годин / 1.0 ECTS
Програмні результати навчання:

Набуття предметно-методичної та здоров'язбережувальної компетентностей щодо формування структури, змісту та освітнього контенту з питань здоров'я, безпеки та добробуту.

Модуль присвячено порівняльній оцінці п’яти чинних модельних навчальних програм для закладів загальної середньої освіти. Модуль містить інформацію про модельні програми, їх призначення та використання. Порівняльний аналіз включає аналіз обсягу, структури, змісту навчальних програм, додаткової інформації, використаної авторам програми літератури тощо. Модуль містить узагальнену інформацію, об’єднаний список літератури всіх програм тощо.

Обсяг навчального часу: 20 годин / 0.66 ECTS
Програмні результати навчання:

Набуття здоров'язбережувальної  компетентності щодо формування освітнього контенту з питань здоров'я. безпеки та добробуту.

Характеристики небезпек, можливості їх передбачення. Особливості ідентифікації за допомогою органів чуття та із застосуванням технічних пристроїв (виміру радіації). Техногенні, соціальні, природні та воєнні небезпеки. Сучасні тенденції розвитку науки та освіти про безпеку та небезпеку.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Набуття здоров'язбережувальної  компетентності щодо  наукових підходів до термінології з безпеки.

Профілактична робота педагогів під час навчально-виховного процесу щодо попередження виникнення соціально небезпечних  хвороб. Ознайомлення освітян з досягненнями медицини щодо профілактики СНІДу.

Обсяг навчального часу: 20 годин / 0.66 ECTS
Програмні результати навчання:

Здатність формувати в учнів культуру здорового та безпечного життя; здійснювати профілактично-просвітницьку роботу з учнями та іншими учасниками освітнього процесу щодо безпеки життєдіяльності, санітарії та гігієни.