Однією з умов безпечного і здорового освітнього середовища є знання та дотримання учасниками освітнього процесу правил безпечної поведінки під час виявлення вибухонебезпечних або підозрілих предметів. З метою формування в учнів серйозного ставлення до власного життя і до безпеки інших людей освітяни проводять просвітницьку роботу з мінної безпеки. Вчитель отримає рекомендації щодо проведення освітніх заходів із безпечної поведінки учнів з вибухонебезпечними предметами.
- Teacher: Вікторія Юріївна Наумова
Розвиток здатності здійснювати профілактично-просвітницьку роботу з учнями та іншими учасниками освітнього процесу щодо безпеки життєдіяльності.
Метою модуля є підвищення рівня обізнаності з питань впливу стресу на психологічний стан спеціаліста в професійній діяльності. Збагачення бази методів профілактики дезадаптивних станів та технік стабілізації і відновлення психологічного стану.
- Teacher: Світлана Валер’янівна Олексенко
Розвиток ціннісних орієнтирів; здатність зберігати особисте фізичне та психічне здоров’я під час професійної діяльності; здатність усвідомлювати особисті відчуття, почуття та емоції, потреби, керувати власними емоційними станами; здатність організовувати безпечне освітнє середовище, використовувати здоров’язбережувальні технології під час освітнього процесу; здатність формувати в учнів культуру здорового та безпечного життя.
Сприяння зростанню професійної та екологічної компетентностей медичного персоналу, зменшення ризиків здоров’язбереження у контактах зі зміями, ознайомлення з різноманітністю змій в Україні, формування вміння розрізняти отрутні і неотрутні види.
- Teacher: Ольга Леонідівна Пруцакова
Розвиток здоров'альної, екологічної компетентності, набуття природобезпечних та здоров'язбережувальних навичок при зустрічі з отрутними плазунами.
Сьогодні, в ХХІ столітті, мільйони людей у світі перебувають у рабстві. Звичайно, «нові раби» не носять кайданів, їх не продають відкрито на ринках, як то було у прадавні часи, тому що у всіх країнах рабство заборонено. Тим не менш, люди перетворюються на «товар», який можна продавати і купувати, використовувати як завгодно, а потім викидати як непотріб.
- Teacher: Вікторія Юріївна Наумова
Розвиток здатності організовувати безпечне освітнє середовище; розвиток здатності
здійснювати профілактично-просвітницьку роботу з учнями та іншими учасниками освітнього
процесу щодо безпеки життєдіяльності.
Здавалося б, людство давно позбулося работоргівлі, яке більшість з нас асоціюють з історією далекого минулого. Між тим термін «трафікінг» або ж «торгівля людьми», як свідчать сучасні факти, є цілком незаперечною реалією. Саме тому детально розглянемо питання організації освітніх заходів із запобігання торгівлі людьми з батьками та дітьми; запропонуємо різні форми профілактичної роботи і практичні поради.
- Teacher: Вікторія Юріївна Наумова
Розвиток здатності організовувати безпечне освітнє середовище; розвиток здатності
здійснювати профілактично-просвітницьку роботу з учнями та іншими учасниками освітнього
процесу щодо безпеки життєдіяльності.