На прикладі громадських взаємин висвітлюються можливості біографічного методу як інструментарію персоніфікованого вивчення процесів розвитку української національної думки, стратегії і тактики боротьби за національне визволення українців у другій половини ХІХ – на початку ХХ ст.

Обсяг навчального часу: 20 годин / 0.66 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток здатності аналізувати культурно-освітні особливості минулого країни, розуміти логіку розвитку української національної думки; формування здатності до вираження національно культурної ідентичності.

Чи завжди нові зміни, які відбуваються в освіті є інноваційними та кращими за попередні освітні системи? Чи завжди сучасні технології навчання і виховання, є кращими за ті, що перевірені часом, практично апробовані? Чи можна сьогодні реанімувати  освітні методики навчання і виховання, яким більше ніж століття, або півстоліття? Що таке альтернативна педагогіка?

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток ціннісних орієнтирів; здатність використовувати інновації у професійній діяльності. 

Ознайомлення з правовим регулюванням педагогічної трудової діяльності. Аналіз правових ситуацій та механізмів захисту прав педагога.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Поглиблення знань учителя щодо трудових правовідносин. Розуміння видів трудового договору, робочого часу, відпустки тощо. Розвиток умінь застосування механізму захисту своїх трудових прав.

Метою модуля є поглиблення знань з таких питань: організація особистого часу, цілепокладання, планування, мотивація діяльності. Засвоєння методик тайм-менеджменту для виконання поточних задач, проектів та календарних подій. Сприяння самовдосконаленню та професійному зростанню.

Модуль орієнтований на підвищення рівня обізнаності працівників системи освіти різних спеціальностей з питань організації робочого та особистого часу. Педагоги ознайомляться з підходами  та допоміжними інструментами в управлінні часом. Будуть мати можливість оволодіти методиками щодо постановки  пріоритетів, розбиття великих завдань та проектів на окремі дії та делегування іншим людям,  впливу на мотивацію та контроль результатів.    До інформації додаються практичні вправи та завдання для самостійної роботи. Це дасть можливість провести самоаналіз та підібрати методики, що відповідають особистим вимогам та завданням.

Обсяг навчального часу: 20 годин / 0.66 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток ціннісних орієнтирів; розвиток ключових та професійних компетентностей; планування освітнього процесу та організація часу; визначення умов та ресурсів професійного розвитку впродовж життя; здійснення моніторингу власної педагогічної діяльності і визначення індивідуальних професійних потреб.

Музейна педагогіка передбачає формування громадянської, комунікативної, загальнокультурної компетенції відвідувачів, активізацію їх творчих здібностей особистості. Музеї приваблюють дитину, пробуджуючи її активність своєї предметністю, реальністю і унікальною конкретикою. Тому важливим напрямком співпраці має стати пошук реального діалогу між музеєм та освітніми закладами.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток ключових і професійних компетентностей;  соціально-культурної та організаційної; розвиток уміння організовувати роботу з учнями та ученицями в музеї; розширення уявлень про роботу музеїв Києва.

Надання рекомендацій щодо збереження та відновлення власного психологічного комфорту, щодо підтримки психологічної атмосфери в колективі закладу освіти. Соціально-психологічний клімат, згуртованість колективу, психологічний комфорт, комунікативні уміння, організація власного часу, емоційне та професійне вигорання, засоби саморегуляції, самооцінка. 

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток ціннісних орієнтирів, ключових та професійних компетентностей; взаємодія з іншими вчителями на засадах партнерства та підтримки; робота в команді; прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків; здатність усвідомлювати особисті відчуття, почуття та емоції, потреби, керувати власними емоційними станами; конструктивна та безпечна взаємодія з учасниками освітнього процесу; збереження особистого фізичного та психічного здоров’я під час професійної діяльності.