Даний модуль – це психологічний погляд на професійний розвиток педагогів. В ньому висвітлюються питання професійних цінностей та особистісних ресурсів педагогів; мотивації професійного зростання педагогів та її особливостей в кризові періоди; питання активізації внутрішньої мотивації, впливу стресу на психологічний стан спеціаліста в професійній діяльності. Зміст модуля спрямований на створення умов для усвідомлення педагогами власних професійних можливостей та визначення шляхів професійного зростання; на усвідомлення актуальних цілей та визначення пріоритетів. Пропонуються методи керування своїм професійним розвитком, пошуку особистісних ресурсів та напрямків їх використання для професійного розвитку, методи профілактики негативних наслідків стресових ситуацій, інструменти управління емоціями.
- Викладач: Олексенко Світлана Валер’янівна
- Викладач: Хоменко Олена Анатоліївна
Розвиток загальних та професійних компетентностей; здатність до визначення умов та ресурсів професійного розвитку впродовж життя; здатність зберігати особисте психічне здоров’я під час професійної діяльності; здійснення моніторингу власної педагогічної діяльності і визначення індивідуальних професійних потреб.

Професійний імідж як соціально-психологічний феномен. Закономірності створення та функціонування іміджу і особливості професійної самореалізації особистості.
- Викладач: Лигомина Тетяна Анатоліївна
Розвиток здатності до створення сприятливих умов професійної самореалізації практичного психолога закладу освіти.

Нормативно-правова база та завдання психологічної служби системи освіти. Основні функції професійної діяльності соціального педагога. Перелік супровідної документації, визначений професійним стандартом. Зміст робочого столу соціального педагога, що визначає сукупність технологій, методів і методик соціально-педагогічної діяльності.
- Викладач: Хмелєва-Токарєва Ольга Василівна
Здатність до створення команди однодумців, прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до професійних обов'язків; планувати, організовувати та визначати ключові показники ефективності психологічної просвіти відповідно до визначених завдань, потреб, особливостей розвитку та вікових особливостей цільової аудиторії.

Аналітична діяльність в контексті критичного мислення. Запропоновані окремі інструменти аналізу складних ситуацій та пошуку можливостей вирішення.
- Викладач: Мерзлякова Олена Леонідівна
Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їх пізнавальну діяльність, здатність використовувати стратегії роботи з учнями, які сприяють розвитку їх позитивної самооцінки, я-ідентичності; здатність аналізувати результати навчання учнів.