Серед пріоритетних завдань сучасної української школи є вирішення проблеми формування мовної особистості учня із добре розвинутою культурою мовлення, мовленнєвими навичками та уміннями. Досягнення цієї мети можливе також за умови ефективної професійної діяльності вчителя зарубіжної літератури. Модуль допоможе вчителям літератури опанувати методиками формування мовної  особистості учнів шляхом активізації їхньої мовленнєвої практики, оволодіння різними жанрами мовленнєвих висловлювань (усних/письмових) на уроках зарубіжної літератури

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток ключових та професійних компетентностей; удосконалення мовно-комунікативної та культурної компетентності; розрізнення та ефективне використання у процесі навчання зарубіжної літератури понять «мовна особистість», «метапредметний підхід»; удосконалення навичок культурологічного підходу до навчання зарубіжної літератури..

Проєкт зі створення бодібіографії активно використовується в закладах освіти англомовних країн, зокрема в американських школах. Пропонуємо побувати в експериментальній лабораторії Ірини Мегедь і дізнатися про бодібіографію як спосіб перетворити характеристику героя на цікавий груповий або індивідуальний проєкт. Ви познайомитеся із бодібіографіями героїв, створеними київськими школярами, а також отримаєте шаблони, щоб організувати роботу над бодібіографією зі своїми учнями.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток ключових та професійних компетентностей, здатність до педагогічного партнерства, задатність використовувати ефективні технології начання і розвитку учнів.

Анотація курсу: навчання літератури може бути ефективним лише у тому разі, якщо воно  спирається на наукову основу, зокрема і на знання про шляхи та види аналізу художнього тексту. Сучасному вчителю літератури необхідно мати уявлення і про літературознавчі методи тлумачення словесного естетичного цілого, елементи яких нині активно використовуються у процесі шкільного вивчення літератури. Зміст модуля знайомить із науковою основою компаративного та інтертекстуального тлумачення художніх творів у шкільній практиці. Також модуль містить конкретні методичні поради та приклади використання на уроках літератури цих шляхів аналізу.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток літературознавчої та методичної компетентностей, організація компаративного та інтертекстуального вивчення художніх творів на уроках літератури, володіння ефективними методами, прийомами і технологіями навчання літератури.

Анотація курсу: зміни, що відбуваються останнім часом у нашому суспільстві в цілому і у системі вітчизняної освіти зокрема, вимагають переосмислення різних аспектів, від яких напряму залежить якість сучасної педагогічної взаємодії з дитиною. Зокрема, великого значення набувають на сучасному етапі дистанційні форми навчання, які спрямовані на забезпечення освітніх потреб особистості. Модуль знайомить вчителів літератури з методикою організації та проведення різних форм роботи у режимі дистанційного навчання літератури.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток ключових та професійних компетентностей, планування та організація видів дистанційного навчання, володіння сучасними та ефективними методами і технологіями дистанційного навчання.

Познайомитесь і опануєте теоретичні та практичні складові методики навчання з використанням фонових знань з метою формування читацької компетентності у процесі реалізації етнокультурологічного та краєзнавчого принципів  навчання літератури. Опануєте питання з використання засобів поглибленого прочитання художнього твору.У модулі пропонуються конкретні методичні поради щодо використання фонових знань у процесі вивчення окремих творів української та світової класики.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток ключових та професійних компетентностей, формування читацької компетентності на засадах культурологічного підходу у навчанні літератури, володіння методиками використання фонових знань на уроках літератури.

Сучасна українська школа розглядає кожного учня як особистість, що інтенсивно розвивається у процесі педагогічної взаємодії. А щоб у кожної дитини у процесі навчання було бажання успішно навчатися, бути активною, реалізовувати свої здібності та нахили, вона має мати потужні джерела мотивації. Саме тому такого важливого значення для вчителя набувають уміння організовувати  процес мотиваціїнавчальної діяльності учнів. Зміст модуля знайомить педагогів з певними теоретичними та практичними аспектами мотиваційної стимуляції учнів на уроках літератури. 

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Формування мотивації учнів та організація їхньої пізнавальної діяльності, знання та створення оптимальних умов для мотивації учнів на різних етапах навчальної діяльності.

Динамічні зміни, розбудови національної освіти, потребують нових підходів до організації сучасного уроку, зокрема, уроку зарубіжної літератури. Особливого значення набуває опанування вчителями теоретичною та практичною складовими методики навчання літератури, постійне удосконалення форм, методів і прийомів навчання, використання сучасних підходів до організації й проведення ефективного уроку літератури.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток ключових та професійних компетентностей, планування та організація сучасного уроку літератури, володіння ефективними методами, прийомами і технологіями навчання літератури.

Динамічні зміни, розбудови національної освіти, потребують нових підходів до організації сучасного уроку, зокрема, уроку зарубіжної літератури. Особливого значення набуває опанування вчителями теоретичною та практичною складовими методики навчання літератури, постійне удосконалення форм, методів і прийомів навчання, використання сучасних підходів до організації й проведення ефективного уроку літератури.

Обсяг навчального часу: 20 годин / 0.66 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток ключових та професійних компетентностей, планування та організація сучасного уроку літератури, володіння ефективними методами, прийомами і технологіями навчання літератури.