Серед пріоритетних завдань сучасної української школи є вирішення проблеми формування мовної особистості учня із добре розвинутою культурою мовлення, мовленнєвими навичками та уміннями. Досягнення цієї мети можливе також за умови ефективної професійної діяльності вчителя зарубіжної літератури. Модуль допоможе вчителям літератури опанувати методиками формування мовної  особистості учнів шляхом активізації їхньої мовленнєвої практики, оволодіння різними жанрами мовленнєвих висловлювань (усних/письмових) на уроках зарубіжної літератури

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток ключових та професійних компетентностей; удосконалення мовно-комунікативної та культурної компетентності; розрізнення та ефективне використання у процесі навчання зарубіжної літератури понять «мовна особистість», «метапредметний підхід»; удосконалення навичок культурологічного підходу до навчання зарубіжної літератури..

Проєкт зі створення бодібіографії активно використовується в закладах освіти англомовних країн, зокрема в американських школах. Пропонуємо побувати в експериментальній лабораторії Ірини Мегедь і дізнатися про бодібіографію як спосіб перетворити характеристику героя на цікавий груповий або індивідуальний проєкт. Ви познайомитеся із бодібіографіями героїв, створеними київськими школярами, а також отримаєте шаблони, щоб організувати роботу над бодібіографією зі своїми учнями.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток ключових та професійних компетентностей, здатність до педагогічного партнерства, задатність використовувати ефективні технології начання і розвитку учнів.

Літературознавчі методи тлумачення словесного естетичного цілого, елементи яких нині активно використовуються у процесі шкільного вивчення літератури. Наукова основа компаративного та інтертекстуального тлумачення художніх творів у шкільній практиці.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток літературознавчої та методичної компетентностей, організація компаративного та інтертекстуального вивчення художніх творів на уроках літератури, володіння ефективними методами, прийомами і технологіями навчання літератури.

Дізнаєтеся про теоретичні засади дистанційного навчання літератури, підвищите свій рівень методичної підготовки щодо організації та проведення дистанційного процесу вивчення літератури.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток ключових та професійних компетентностей, планування та організація видів дистанційного навчання, володіння сучасними та ефективними методами і технологіями дистанційного навчання.

Використання засобів поглибленого прочитання художнього твору. Пропонуються конкретні методичні поради щодо використання фонових знань у процесі вивчення окремих творів української та світової класики.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток ключових та професійних компетентностей, формування читацької компетентності на засадах культурологічного підходу у навчанні літератури, володіння методиками використання фонових знань на уроках літератури.

«Визначення читання та читацької грамотності змінювалися з часом, відображаючи зміни в суспільстві, економіці, культурі й техніці». Зміст модуля зосереджує увагу на вимогах до формування читацької грамотності, процесуальному підході до навчання читання, його етапах, методиці рухів діалогу з текстом американського дослідника Джозефа Гаріса.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток ключових та предметних компетентностей, здатність прогнозувати результати освітнього процесу

Кожен учень - це особистість, що інтенсивно розвивається у процесі педагогічної взаємодії. Модуль орієнтує на реалізацію власних здібностей та нахилів учня, який має бути активним та мотивованим. Формування умінь організовувати процес мотивації навчальної діяльності учнів.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Формування мотивації учнів та організація їхньої пізнавальної діяльності, знання та створення оптимальних умов для мотивації учнів на різних етапах навчальної діяльності.

Динамічні зміни, розбудови національної освіти, потребують нових підходів до організації сучасного уроку, зокрема, уроку зарубіжної літератури. Особливого значення набуває опанування вчителями теоретичною та практичною складовими методики навчання літератури, постійне удосконалення форм, методів і прийомів навчання, використання сучасних підходів до організації й проведення ефективного уроку літератури.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток ключових та професійних компетентностей, планування та організація сучасного уроку літератури, володіння ефективними методами, прийомами і технологіями навчання літератури.

Мисленню можна навчити, вважає Едвард де Боно. Програми навчання мислення доктора де Боно використовуються в системі шкільної освіти багатьох країн. Пропонуємо познайомитися з латеральним мисленням та спробувати застосувати його інструменти під час роботи над оповіданням «Геній» сучасного китайського письменника Мо Яня.

Обсяг навчального часу: 20 годин / 0.66 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток ключових та професійних компетентностей, планування та організація сучасного уроку літератури, володіння ефективними методами, прийомами і технологіями навчання літератури.