Розширите знання і розуміння з особистої та професійної обізнаності, організованості у виконанні поточних зобов’язань. Навчитесь використовувати інструменти, методи та прийоми для постановки цілей та пріоритетів. Удосконалите вміння з планування і делегування зобов’язань для подолання управлінських викликів і покращення власної продуктивності праці. Зможете створювати і ефективно застосовувати систему управління своїм часом.

Бажаю усім успіху!

Запрошую на модуль!


Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток здатності щодо часової організованості планування та виконання поточних й стратегічних питань; використовувати інструменти, методи та прийоми визначення пріоритетів у підвищенні продуктивності праці, раціонального використання, розподілення та управління часом при врахуванні потреб і запитів здобувачів освіти.

Розвиток емоційного інтелекту, шляхи стабілізації психологічного стану, уміння, спираючись на емоції, налагоджувати ефективну комунікацію з оточенням. Застосування знань про емоційний інтелект лідера в управлінській діяльності. Формування рефлексії, емпатії, педагогічній толерантності. Володіння емоційним інтелектом лідера є однією з найважливіших компетентностей сучасного керівника.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Здатність до сприяння в дотриманні учасниками освітнього процесу педагогічної етики, культури спілкування, доброчесності та добропорядності; усвідомлювати особисті відчуття, почуття та емоції, потреби, керувати власними емоційними станами.

Психологічна служба закладу освіти, її функції та завдання Хто такий психолог освітнього закладу? Соціальний педагог? Навіщо вони? Які їх функції? Що повинен робити практичний психолог, а чого ні. Які можна використати шляхи взаємодії з ними, щоб це позитивно відображалось на освітньому процесі та у педагогічному й учнівському колективах.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Здатність до створення команди однодумців, прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до професійних обов'язків; планувати, організовувати та визначати ключові показники ефективності психологічної просвіти відповідно до визначених завдань, потреб, особливостей розвитку та вікових особливостей цільової аудиторії.

Яка  роль керівника закладу освіти в царині мотивації співробітників? Що повинен зробити лідер школи, щоб педагогічний колектив працював злагоджено і продуктивно, досягав бажаних результатів? Які мотиви мають включитися в педагога, щоб з готовністю і натхненням він віддавав себе справі служіння на учительській ниві? Запрошуємо до бесіди керівників ЗЗСО шукати відповіді на поставлені питання.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді. Здатність конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу.

Для керівників, заступників керівників закладів загальної середньої освіти, а також усіх, хто цікавиться питаннями практичного діловодства в закладах освіти. Підвищите професійну компетентність щодо документування управлінської інформації в закладах освіти. Навчитесь класифікувати документи за походженням, призначенням тощо; створювати документи, дотримуючись основних вимог до їхнього оформлення та норм.

Обсяг навчального часу: 20 годин / 0.66 ECTS
Програмні результати навчання:

Здатність керуватися в управлінській діяльності нормативно-правовими документами в галузі освіти;  проєктувати та розробляти документи щодо управління закладом освіти; укладати угоди (договори, контракти); здійснювати прозору та відкриту інформаційну політику.