Розширите знання і розуміння з особистої та професійної обізнаності, організованості у виконанні поточних зобов’язань. Навчитесь використовувати інструменти, методи та прийоми для постановки цілей та пріоритетів. Удосконалите вміння з планування і делегування зобов’язань для подолання управлінських викликів і покращення власної продуктивності праці. Зможете створювати і ефективно застосовувати систему управління своїм часом.
Бажаю усім успіху!
Запрошую на модуль!
- Teacher: Юрій Васильович Черпак
Розвиток здатності щодо часової організованості планування та виконання поточних й стратегічних питань; використовувати інструменти, методи та прийоми визначення пріоритетів у підвищенні продуктивності праці, раціонального використання, розподілення та управління часом при врахуванні потреб і запитів здобувачів освіти.
Підвищите рівень власної компетентності керівника закладу освіти щодо розвитку емоційного інтелекту, шляхів стабілізації психологічного стану, уміння, спираючись на емоції, налагоджувати ефективну комунікацію з оточенням. Навчитесь застосовувати знання з емоційного інтелекту лідера в управлінській діяльності. Допоможе Вам у формуванні рефлексії, емпатії, педагогічній толерантності. Володіння емоційним інтелектом лідера є однією з найважливіших компетентностей сучасного керівника.
- Teacher: Діана Михайлівна Сабол
Здатність до сприяння в дотриманні учасниками освітнього процесу педагогічної етики, культури спілкування, доброчесності та добропорядності; усвідомлювати особисті відчуття, почуття та емоції, потреби, керувати власними емоційними станами.
Працівники керівного складу закладів освіти з питань психологічної допомоги отримають відповіді на питання: Хто такий психолог навчального закладу? Соціальний педагог? Навіщо вони? Які їх функції? Що повинен робити практичний психолог, а чого ні. Які можна використати шляхи взаємодії з ними, щоб це позитивно відображалось на навчальному процесі та у педагогічному й учнівському колективах.
- Teacher: Діана Михайлівна Сабол
Здатність до створення команди однодумців, прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до професійних обов'язків; планувати, організовувати та визначати ключові показники ефективності психологічної просвіти відповідно до визначених завдань, потреб, особливостей розвитку та вікових особливостей цільової аудиторії.
Для керівників, заступників керівників закладів загальної середньої освіти, а також усіх, хто цікавиться питаннями практичного діловодства в закладах освіти. Підвищите професійну компетентність щодо документування управлінської інформації в закладах освіти. Навчитесь класифікувати документи за походженням, призначенням тощо; створювати документи, дотримуючись основних вимог до їхнього оформлення та норм.
- Teacher: Вікторія Юріївна Наумова
Здатність керуватися в управлінській діяльності нормативно-правовими документами в галузі освіти; проєктувати та розробляти документи щодо управління закладом освіти; укладати угоди (договори, контракти); здійснювати прозору та відкриту інформаційну політику.