Розширите знання і розуміння з особистої та професійної обізнаності, організованості у виконанні поточних зобов’язань. Навчитесь використовувати інструменти, методи та прийоми для постановки цілей та пріоритетів. Удосконалите вміння з планування і делегування зобов’язань для подолання управлінських викликів і покращення власної продуктивності праці. Зможете створювати і ефективно застосовувати систему управління своїм часом.

Бажаю усім успіху!

Запрошую на модуль!


Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток здатності щодо часової організованості планування та виконання поточних й стратегічних питань; використовувати інструменти, методи та прийоми визначення пріоритетів у підвищенні продуктивності праці, раціонального використання, розподілення та управління часом при врахуванні потреб і запитів здобувачів освіти.

Підвищите рівень власної компетентності керівника закладу освіти щодо розвитку емоційного інтелекту, шляхів стабілізації психологічного стану, уміння, спираючись на емоції, налагоджувати ефективну комунікацію з оточенням. Навчитесь застосовувати знання з емоційного інтелекту лідера в управлінській діяльності. Допоможе Вам у формуванні рефлексії, емпатії, педагогічній толерантності. Володіння емоційним інтелектом лідера є однією з найважливіших компетентностей сучасного керівника.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Здатність до сприяння в дотриманні учасниками освітнього процесу педагогічної етики, культури спілкування, доброчесності та добропорядності; усвідомлювати особисті відчуття, почуття та емоції, потреби, керувати власними емоційними станами.

Працівники керівного складу закладів освіти з питань психологічної допомоги  отримають відповіді на питання: Хто такий психолог навчального закладу? Соціальний педагог? Навіщо вони? Які їх функції?  Що повинен робити практичний психолог, а чого ні.  Які можна використати шляхи взаємодії з ними, щоб це позитивно відображалось на навчальному процесі та  у педагогічному й учнівському  колективах.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Здатність до створення команди однодумців, прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до професійних обов'язків; планувати, організовувати та визначати ключові показники ефективності психологічної просвіти відповідно до визначених завдань, потреб, особливостей розвитку та вікових особливостей цільової аудиторії.

Для керівників, заступників керівників закладів загальної середньої освіти, а також усіх, хто цікавиться питаннями практичного діловодства в закладах освіти. Підвищите професійну компетентність щодо документування управлінської інформації в закладах освіти. Навчитесь класифікувати документи за походженням, призначенням тощо; створювати документи, дотримуючись основних вимог до їхнього оформлення та норм.

Обсяг навчального часу: 20 годин / 0.66 ECTS
Програмні результати навчання:

Здатність керуватися в управлінській діяльності нормативно-правовими документами в галузі освіти;  проєктувати та розробляти документи щодо управління закладом освіти; укладати угоди (договори, контракти); здійснювати прозору та відкриту інформаційну політику.