Опанування нових підходів до організації позаурочної діяльності   педагога,  створення сприятливих умов для розвитку особистості дитини та «м’яке" управління цим процесом.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток ціннісних орієнтирів,  здатність використовувати стратегії роботи з учнями, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності, враховувати в освітньому процесі вікові та індивідуальні особливості учнів, здатність до суб’єкт – суб’єктної (рівноправної та особистісно зорієнтованої) взаємодії з учнями в освітньому процесі, формування та розвиток пізнавальних потреб та здібностей кожного учня, залучення батьків до освітнього процесу на засадах партнерства.

Представлено систему концептуальних засад у роботі педагогів задля виховання свідомих громадян України, формування ключових компетентностей учнів та орієнтирів у здійсненні освітніх та виховних проектів в освітньому закладі. Запропоновано практичне втілення системи громадянської освіти, що є системою навчання, яка передбачає створення умов для становлення моральної громадянської позиції, громадянської компетенції й набуття досвіду суспільно корисної громадянської діяльності в контексті безперервної освіти.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Поглиблення знань про сутність і структуру громадянської компетентності; удосконалення вмінь використання різноманітних форм і методів  діяльності в закладах освіти.  Розвиток ключових компетентностей учнів; розвиток громадянської, світоглядної, загальнокультурної компетентностей педагогів.