Унікальний потенціал позашкільної освіти розширює можливості всій системи загальної освіти, виграє визначальну роль в її модернізації, а саме в забезпеченні наступності освітніх програм, посиленні особистісної, творчої, практичної і соціальної складової змісту освіти.  

У даному модулі висвітлюються питання розвитку системи позашкільної освіти в умовах реалізації Концепції нової української школи.

Метою модуля є підвищення професійно-педагогічної, загальнокультурної, комунікативної, соціальної компетентності педагогів закладів позашкільної освіти.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток ціннісних орієнтирів, врахування в освітньому процесі вікові та індивідуальні особливості учнів, здатність до суб’єкт – суб’єктної (рівноправної та особистісно зорієнтованої) взаємодії з учнями в освітньому процесі, реалізація ідеї варіативного вибору дитиною індивідуального освітнього маршруту, створення гнучкого освітнього середовища, яке дає можливим особистісний вибір учасників освітнього процесу, який стимулює розвиток індивідуальності, становлення суб’єктного досвіду, побудову особистісних освітніх моделей, залучення батьків до освітнього процесу на засадах партнерства.

Пропонуємо алгоритм дій для керівників і педагогів закладів позашкільної освіти по створенню інтегрованої моделі – «мобільного» закладу позашкільної освіти

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток здатності розробити інтегровану (змішану) модель освітнього процесу в закладі позашкільної освіти; доцільно застосовувати інтеграцію очного та дистанційного навчання; використовувати цифрові технології; формувати спільноту, у якій кожен відчуває себе її частиною; залучати батьків до освітнього процесу на засадах партнерства; формувати культуру міжособистісної взаємодії.