Визначаємо пріоритети сучасної освіти та її основні поняття, наскрізну складову освітнього процесу Нової української школи. Що найважливіше: навчання чи виховання? Чому підхід «компетентнісний», а процес «освітній»?
- Викладач: Савченко Світлана Володимирівна
Розвиток здатності розуміти пріоритет виховання в освітньому процесі; розрізняти принципи та основні методологічні підходи; враховувати вікові й індивідуальні особливості здобувачів освіти; організовувати освітній процес на засадах компетентнісного підходу.
Модуль спрямований розширити ваші уявлення про історію створення сім’ї та шлюбу,типи сімей, психологію родинних взаємин і виховання сімейних цінностей на теренах України в давнину.
Модуль сприятиме продуктивності та якості виховної роботи, налагодженню партнерських стосунків між членами освітнього процесу, може бути застосований у роботі з батьками з метою самоосвіти.
Якщо Вас зацікавили ці питання, то реєструйтеся на дистанційний модуль «Сімейні цінності (історичний та етичний контент)».
- Викладач: Лінчевська Галина Вікторівна
Здатність розуміння важливості цінностей в житті людини та суспільства; толерантність.
Організація освітнього процесу в групі продовженого дня ЗЗСО, безпечне середовище для навчання та розвитку, нормативи, що регламентують таку діяльність.
- Викладач: Савченко Світлана Володимирівна
Розвиток здатності організовувати освітній процес у ГПД відповідно до чинних нормативних актів; добирати і використовувати доцільні методики навчання, виховання та розвитку; конструктивно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу, формувати культуру міжособистісної взаємодії.