Навчання чи виховання? Які пріоритети сучасної освіти? Чому підхід «компетентнісний»? А процес «освітній»? Що є наскрізною складовою освітнього процесу Нової української школи? Якщо Ви ставите перед собою такі питання, то зареєструйтеся на дистанційний модуль «Основні засади виховання», який ознайомить Вас з основними принципами та сучасними підходами до виховання в контексті реформування системи освіти.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток здатності розуміти пріоритет виховання в освітньому процесі; розрізняти принципи та основні методологічні підходи; враховувати вікові й індивідуальні особливості здобувачів освіти; організовувати освітній процес на засадах компетентнісного підходу.

Модуль спрямований розширити ваші уявлення про історію створення сім’ї та шлюбу,типи сімей, психологію родинних взаємин і виховання сімейних цінностей на теренах України в давнину.

Модуль сприятиме продуктивності та якості виховної роботи, налагодженню партнерських стосунків між членами освітнього процесу, може бути застосований у роботі з батьками з метою самоосвіти. 

Якщо Вас зацікавили ці питання, то реєструйтеся на дистанційний модуль «Сімейні цінності (історичний та етичний контент)». 

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Здатність  розуміння важливості цінностей в житті людини та суспільства; толерантність.

Якщо Ви є вчителем початкових класів, вихователем ГПД або вихователем закладу загальної середньої освіти і маєте бажання дізнатися: як має бути правильно організовано освітнє середовище та освітній процес в ГПД, якими є чинні нормативні документи, що регламентують таку діяльність, не витрачайте марно час. Оберіть для дистанційного навчання модуль «Організація освітнього процесу групи продовженого дня (ГПД)» і знайдіть правильні відповіді на свої запитання.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток здатності організовувати освітній процес у ГПД відповідно до чинних нормативних актів; добирати і використовувати доцільні методики навчання, виховання та розвитку; конструктивно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу, формувати культуру міжособистісної взаємодії.