Особливості розвитку та підтримки дітей з сенсорними порушеннями. Особливості розвитку та підтримки дітей з порушеннями опорно-рухового апарату. Особливості розвитку та підтримки дітей із синдромом дефіциту уваги та гіперактивністю. Особливості розвитку та підтримки дітей з розладами аутичного спектру. Особливості розвитку та підтримки дітей з порушеннями розумового розвитку та дітей із затримкою психічного розвитку.

Обсяг навчального часу: 30 годин / 1.0 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток здатності забезпечувати здобуття освіти дітьми з особливими освітніми потребами; усвідомлення понять «індивідуальна програма розвитку» та «індивідуальний освітній план»; оволодіння технологією створення індивідуальних програм розвитку.