Проблема тривожності дошкільників є досить поширеним запитом до практичного психолога від батьків та вихователів. А різноманітність та індивідуальність поєднання проявів тривожності, складність її розпізнавання та проблеми в розвитку тривожної дитини вимагають від спеціаліста постійного збагачення знань за темою, розширення інструментарію.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвинула(в) здатність до планування роботи з профілактики тривожності дитини дошкільного віку; визначення і врахування в освітньому процесі вікових та індивідуальних особливостей дітей; забезпечення в освітньому середовищі сприятливих умов для кожної дитини, залежно від її індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів; удосконалила(в) навички налагодження партнерської взаємодії з батьками (особами, які їх заміняють) дітей.