Реалізація висхідної траєкторії розвитку дошкільної освіти в напрямку гуманізації та демократизації потребує системних змін, що можуть бути реалізовані, завдяки поєднанню процесу розвитку закладу з філософією інклюзії і втілення в педагогічну та організаційну практику навчальних закладів інклюзивних цінностей. Застосування індексу інклюзії в дошкільному закладі допоможе педагогічному колективу уважно придивитися до особливостей організації освітнього процесу в своєму закладі, побачити ті можливості, які до певного часу не були використані повноцінно, подолати бар’єри, що гальмують інноваційний процес закладу, організувати підтримку кожної дитини, створити умови для плідної співпраці педагогів. Пропонується мобілізувати освітні ресурси навчального закладу, залучивши громадські організації, місцеву громаду, батьків, заклади культури.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS