Розкрито сутність понять: емоційний інтелект, емоційна компетентність та емоційна грамотність. Розглянуто шляхи формування емоцій учнів у Новій українській школі. Запропоновано шляхи розвитку емоційного інтелекту на уроках української мови. Представлено фрагмент орієнтовного сценарію дистанційного уроку української мови з елементами формування емоційної грамотності.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток ключових і професійних компетентностей; здатності до формування у здобувачів освіти вміння усвідомлювати власні емоції шляхом їхнього номінування та тлумачення, спроможності аналізувати й вербально описувати власний емоційний стан, здатність виявляти емпатію в діалогічному й монологічному спілкуванні.