Представлено методи перетворення транцендентних (показникових і логарифмічних) нерівностей в алгебричні відносно основи й аргументів функції. У тому числі, і при наявності модуля. Ці методи зменшують щонайменше удвічі кількість виконуваних дій і запис розв'язання. Це є гарною ілюстрацією того, що навчання математиці може й має йти під гаслом: “Знання математики — це уміння уникати громіздких обчислень і формул”.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Здатність зостосовувати наукові методи пізнання в освітньому процесі; уміння добирати, розробляти і розв'язувати показникові й логарифмічні нерівності шляхом перетворення їх на алгебраїчні відносно основи й аргумента з подальшим використанням методу інтервалів.