Запропоновано рекомендації щодо застосування цифрових технологій у практиці дистанційного навчання дітей дошкільного віку. Практичні поради викристалізувалися у процесі екстреного переходу в режим дистанційного навчання в період березень-травень 2020 року та квітень 2021 року на підставі досліджень нейропсихології дитячого віку, впливу «екранів» на розвиток структур головного мозку дітей.

Подано стислу інформацію щодо розвитку та формування базових фізіологічних систем організму дитини раннього й дошкільного віку. Розкрито форми дистанційного навчання дітей віком від 15 міс. до 4,5 років. Запропоновано моделі навчання дітей від 4,5 до 6(7) років.

Матеріали корисні: керівникам, вихователям-методистам, вихователям закладів дошкільної освіти, а також психологам та іншим спеціалістам, які працюють з дітьми.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток здатності до формування ключових компетентностей здобувачів дошкільної освіти з урахуванням дистанційної форми навчання; уміння обирати ефективні методи, форми та засоби організації освітнього процесу.