Проаналiзовано поняття "сторітелінг", "мовна компетентність", окреслено характерні ознаки та функціональні особливості використання сторітелінгу на уроках української мови, подано приклади історій та запитань для їх обговорення. З’ясовано, що сторітелінг є одним із найбільш простих та швидких шляхів встановлення контакту між вчителем та учнями, засобом привернення та утримання їх уваги.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток комунікативної компетентності; розрізнення понять «сторітелінг», «мовна компетентність», «мовленнєва компетентність»; організація ефективної комунікації з учасниками освітнього процесу; здатність застосовувати навички координації та стимулювання навчально-пізнавальної діяльності учнів, підтримувати їх прагнення до саморозвитку.