Модуль розкриває аспекти сучасної державної освітньої політики щодо впровадження інклюзивного навчання, концепції Нової української школи та стратегії реформування початкової освіти. Розкрито зміст підготовки асистента вчителя до роботи в інклюзивному освітньому середовищі в контексті сучасного розуміння інклюзивної освіти, змін в українському законодавстві, виконання державою основних міжнародних зобов'язань у сфері навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами.

Обсяг навчального часу: 60 годин / 2.0 ECTS
Програмні результати навчання:

Удосконалення умінь здійснювати діяльність відповідно до законодавчої бази у сфері інклюзивної освіти; удосконалення здатності надавати додаткову підтримку в освітньому процесі здобувачам освіти з особливими освітніми потребами;  здатність забезпечувати в освітньому середовищі сприятливі умови для кожного учня,залежно від його індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів.