Нині все частіше до загальноосвітніх навчальних закладів приходять діти з особливими освітніми потребами, і питання їхнього психологічного супроводу набуває все більшої актуальності. Тому в даному модулі розглядаються такі актуальні питання як, організація роботи з дітьми, що мають особливі освітні потреби, адаптація та соціалізація дитини, пояснюється, що можна використовувати у якості допоміжних матеріалів при організації розвивальних ігор з дитиною та як підібрати оптимальну кількість завдань для дитини. Надаються практичні вправи для роботи з дітьми з ООП. Модуль адресовано психологам, логопедам, дефектологам, вихователям шкіл-інтернатів, асистентам вихователів ЗДО.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток здатності до врахування в освітньому процесі вікових та індивідуальних особливостей дітей; оволодіння прийомами психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання.