Розкрито процес організації інклюзивного навчання у закладі загальної середньої освіти. Нормативні документи щодо організації інклюзивного навчання. Організація команди психолого-педагогічного супроводу для учня з особливими освітніми потребами. Співпраця закладу загальної середньої освіти з інклюзивно-ресурсним центром.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Директори/заступники директорів ЗЗСО   Розвиток здатності керуватися в управлінській діяльності нормативно-правовими документами в галузі освіти; здатність управляти змінами, здатність до організації забезпечення інклюзивного навчання, психолого-педагогічного супроводу учнів з особливими освітніми потребами. Педагоги ЗЗСО
Розвиток здатності створювати умови, що забезпечують функціонування інклюзивного освітнього середовища; здатність до педагогічної підтримки осіб з особливими освітніми потребами; здатність забезпечувати в освітньому середовищі сприятливі умови для кожного учня, залежно від його індивідуальних потреб, можливостей та інтересів.