«Визначення читання та читацької грамотності змінювалися з часом, відображаючи зміни в суспільстві, економіці, культурі й техніці». Зміст модуля зосереджує увагу на вимогах до формування читацької грамотності, процесуальному підході до навчання читання, його етапах, методиці рухів діалогу з текстом американського дослідника Джозефа Гаріса.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Здійснення усної та
письмової комунікації державною мовою, розвиток мовлення учнів та сприяння
їхній мовній творчості; формування та розвиток ключових компетентностей і
ціннісних орієнтирів учнів, використання ефективних навчальних методик і
технологій; володіння методикою педагогічного прогнозування; організація
освітнього процесу та різних видів і форм навчальної та пізнавальної діяльності
учнів.