Інформація про курс

Модуль спрямований допомогти вчителям-словесникам краще зрозуміти об’єктивні чинники та духовно-суспільні зміни, що посприяли утвердженню в європейській духовності, культурі й науці нового типу світосприймання й літературно-мистецького напряму – модернізму.
У модулі висвітлено світоглядно-філософські системи (натурфілософію, «філософію життя»), які стали концептуальною основою для нового напряму. Зроблено акцент на візуалізацію цього матеріалу.
Охарактеризовано визначальні риси модернізму (прорив оболонковості світобачення, заперечення матеріалістичного детермінізму, індивідуалізм, іманентний психологізм, символізм, усюдипроникний ліризм, серцевинний естетизм, умовність, волюнтаризм, ідеологічність), перераховано основні течії.
Розглянуто три етапи розвитку модернізму (декаданс, власне модернізм, авангардизм) та надано порівняльну характеристику авангардизму й модернізму.
Модуль адаптований до сучасних стандартів освіти й орієнтований на успішне впровадження та активне використання фахових знань і практичних умінь в освітніх потребах.
Розвиток ключових та предметних компетентностей, планування та організація сучасного уроку
української літератури, впровадження та активне використання фахових знань і практичних умінь в освітній
діяльності; розвиток уміння інтегрувати інновації у власну педагогічну практику.