Акцентовано увагу на особливостях розвитку емоційної сфери дитини, зокрема на періоді афективного реагування, коли молодші школярі найбільшою мірою схильні до переживань. Оскільки емоційний інтелект (вміння ефективно послуговуватися емоціями) включено до складу наскрізних умінь, якими повинні оволодіти молодші школярі, в модулі охарактеризовано ефективні форми, методи та умови його розвитку. Надано практичні поради вчителям для цілеспрямованої системної роботи з розвитку емоційного інтелекту молодших школярів.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток здатності конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу; удосконалення
вміння співпрацювати, враховуючи культурні га особистісні відмінності співрозмовників, принципи недискримінації
та поваги до відмінностей, а також дотримуючись етики спілкування.