Інформація про курс

У даному модулі описано приклади, як педагоги за допомогою інтеграції принципів гейміфікації в STEM-освіту можуть підтримати інтерес учнів до науки та технологій. Розглянуто ключові компоненти успішного гейміфікованого навчального середовища та їхній вплив на результати навчання учнів. У курсі наведено перелік онлайн-посилань щодо прикладів гейміфікації в STEM-освіті. Описано пропозиції для створення настільної гри з природничо-математичного циклу для учнів.
- Викладач: Сапсай Ірина Вікторівна
Обсяг навчального часу: 15 годин / 0,50 ECTS
Програмні результати навчання:
Набуття навичок розробки стратегії впровадження STEM-освіти у закладі освіти.
Набуття предметно-методичної компетентності.