У даному модулі розглянуто початкові уявлення про робототехніку з наборами TetrixMax. Детально розглянуто стратегії створення роботів такі як: деякі алгоритми проєктування технічних конструкцій, визначення технічних умов, формулювання технічного рішення тощо. Визначимо, що означає "системний підхід" до якого не рідко вдаються в ході розробки технічних конструкцій проєктувальники роботів та інженери. 

Дізнаємось, як допомогти юному робототехніку створити технічний журнал. Розглянемо приклади вправ щодо робота: проєктування та побудова прототипу, випробування та аналіз, внесення змін та покращення проєкту.  Також у даному модулі буде описано приклади тем для змагань роботів.

Обсяг навчального часу: 20 годин / 0.66 ECTS
Програмні результати навчання:

розвиток умінь навчатись протягом життя; використовувати ресурси професійного удосконалення, формувати предметно-методичну, інноваційну компетентності для впровадження STEM-освіти.