Курс спрямований на розвиток професійних компетентностей учителів математики у формуванні критичного мислення учнів відповідно до вимог НУШ. Під час курсу розглядатимуться методи й стратегії розвитку аналітичного мислення, уміння аргументовано висловлювати власні судження та застосовувати математичні знання для розв’язання реальних проблем. Особлива увага приділятиметься використанню відкритих задач, дослідницьких методів навчання, роботи з даними та побудови логічних міркувань, що сприятиме формуванню самостійності та усвідомленого навчання школярів.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

знання основних засад функціонування Нової української школи, зокрема щодо використання в освітньому процесі здобувачів базової середньої освіти стратегій розвитку критичного мислення; розуміння необхідності стимулювання учнів вільно розмірковувати, продукувати ідеї та брати активну участь у пошуках відповідей на проблемні запитання; вміння створювати дослідницько-пізнавальне середовище для розвитку критичного мислення здобувачів базової освіти; готовність до ефективного застосування в практичній діяльності технології розвитку критичного мислення, організації самостійної пізнавальної діяльності учнів; здатність до розроблення завдань із застосуванням стратегій та графічних організаторів технології розвитку критичного мислення; спроможність до конструктивної взаємодії та організації самостійної пізнавальної діяльності учнів.