Проблема збереження та зміцнення психологічного та емоційного здоров'я педагога є особливо актуальною в умовах сьогодення, коли кількість стресогенних чинників у професійній діяльності педагога постійно зростає. Сформувати емоційну адекватність та поведінкову гнучкість, забезпечити механізми свідомої саморегуляції педагога, створити розвивальне середовище для відновлення його здоров'я — це ті першочергові завдання, на які варто звернути особливу увагу. Якщо педагог урівноваже­ний та спокійний, має гарний настрій та вміє контролювати свої емоції та ре­акції за будь-яких умов, то це позитив­но впливає також на дітей.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток ключових та предметних компетентностей, поглиблення знань вчителів-словесників з психолого-педагогічних підходів. Планування та організація сучасного уроку іноземної мови, впровадження та активне використання фахових знань і практичних умінь в освітній діяльності; розвиток уміння інтегрувати психолого-педагогічнні інновації у власну педагогічну практику.