Від психологічної стійкості  педагога безпосередньо залежить ефективність його виховного впливу на учнів: емоційний стан учителя відображається на якості всього освітнього процесу.

Психологічна профілактика, як один із видів надання психологічної допомоги, спрямована на формування необхідних стресостійких якостей, які сприяють ефективній соціалізації особистості та адаптації до кризових життєвих умов. Психологічна профілактика спрямована на поліпшення міжособистісної взаємодії, надбання оптимальної поведінкової моделі особистості, ефективних способів подолання складних життєвих ситуацій і гнучкості реакцій на умови, що постійно змінюються.

Обсяг навчального часу: 10 годин / 0.33 ECTS
Програмні результати навчання:

Розвиток ключових та предметних компетентностей, поглиблення знань вчителів-словесників з психолого-педагогічних підходів. Планування та організація сучасного уроку іноземної мови, впровадження та активне використання фахових знань і практичних умінь в освітній діяльності; розвиток уміння інтегрувати психолого-педагогічнні інновації у власну педагогічну практику.